چند راز شعبده بازی (ویدئو)

© Sputnik / Kirill Kalinnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Премьера шоу "The Illusionists"
Премьера шоу The Illusionists - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با پیشرفت فن آوری در زندگی انسان ها و روند سرسام آور رشد اطلاعات و آگاهی در میان کاربران، راز موضوعاتی بسیاری برملا شده اند که یکی از این موضوعات، ترفتدهای شعبده بازی می باشند.

به گزارش اسپونیک، به دلیل میل غریزی انسان به ناشناخته ها، شعبده بازی و تردستی از دوران بسیار قدیم همواره در فرهنگ ها و اقوام گوناگون جهان و به شیوه های مختلف مشاهده می شد. تردست به بیننده چیزی نشان می‌دهد که در اصل صورت نگرفته ولی با مهارت خاصی که او باور کند. تردستی اغلب برای سرگرم کردن مردم استفاده می شود ولی برخی از سارقین نیز با استفاده ابزاری از بی حواسی افراد و با مهارت خاص، اقدام به سواستفاده از قابلیت های خود می کنند. افراد بسیاری در زمان گذشته به شعبده بازها لقب ساحر و جادوگر می دانند ولی اکنون با افشای بسیاری از این رازها، مردم به جنبه نمایشی آن واقف شده اند.
ویدئوهایی بسیاری از تردستی و رازهای آن در شبکه های اجتماعی بسیاری به اشتراک گذاشته می شود که از محبوب ترین آنها می توان به ویدئو فاش 5 راز تردستی شعبده بازان اشاره نمود.


اصطلاحی در زبان فارسی وجود دارد که می گوید "معما چو هل گشت، آسان شود". برخی از کاربران با مشاهده این ویدئو نوشتند "چقدر آسون بود و ما مدتها تو کف بودیم.".
با این حال باید گفت که انجام تردستی و شعبده بازی به مهارت و تمرین نیز بستگی زیادی دارد و شاید هرکسی نتواند از پس آن بر بیاید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала