نخستین هواپیماهای برزیلی در ناوگان هوایی ایران

© AP Photo / Aijaz Rahiنخستین هواپیماهای برزیلی در ناوگان هوایی ایران
نخستین هواپیماهای برزیلی در ناوگان هوایی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش ایر از ورود نخستین هواپیماهای امبرایو برزیل به ایران خبر داد.

وی گفت: چهار فروند هواپیمای امبرایر 195 به ناوگان شرکت هواپیمایی کیش افزوده خواهد شد. به گزارش اسپوتنیک ، کاپیتان «محمدتقی جدیدی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود:با عملیاتی شدن این هواپیماها مقاصد پروازی کیش ایر به 20 فرودگاه افزایش می یابد.
او خاطر نشان کرد که ورود این هواپیماها تعداد ناوگان هوایی شرکت کیش ایر به 18 فروند افزایش می یابد و افزود: این هواپیماها از نسل جدید هواپیماهای مسافری سبک در جهان و 108 نفره هستند و مدل آنها برای سال های 2008 و 2010 میلادی است.
این مقام مسئول به مزیت های استفاده از این هواپیماها در ناوگان هوایی کیش ایر اشاره کرده و گفت: این هواپیماها از نوع سبک هستند و به سهولت می توانند در برخی از فرودگاه هایی که پیش از این شرکت های هوایی نمی توانستند به این فرودگاه ها پرواز کنند، پرواز خود را انجام دهند.
وی با ابرازامیدواری نسبت به ورود هواپیماهای امبرائر تا بکارگیری آنها در پروازهای سال نو ایرانی، گفت: درصورت افزایش تقاضا از مبادی مختلف و به منظور کنترل قیمت بلیت بازار، این شرکت درصدد است با برقراری پروازهای فوق العاده به کیش از افزایش غیرمنطقی قیمت بلیت پروازهای هوایی در این مسیر جلوگیری کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала