هشت دختر در مسابقه بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران بازداشت شدند

© AFP 2023 / Behrouz Mehriهشت دختر در مسابقه بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران بازداشت شدند
هشت دختر در مسابقه بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران بازداشت شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک روزنامه ی ایرانی در خصوص دستگیری ۸ دختر در بازی روز یکشنبه بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه «تماشاگران امروز» بعد از دربی روز یکشنبه، عکس‌ها و تصاویری از دو دختر در شبکه‌های مجازی پخش شد که نشان می داد آنها به استادیوم رفته‌اند.یکی از دخترها خودش را عاشق فوتبال و طرفدار پرسپولیس و منچستریونایتد انگلیس معرفی کرده است.
بر اساس توییت‌های پی‌درپی‌ او معلوم است که از ۹ صبح یکشنبه به همراه پدرش در استادیوم بوده و از لحظات پرشدن سکو‌ها عکس گرفته است. از خوشحالی گذشتن از گیت نوشته و اینکه چقدر استرس دارد. در این میان تلاش کرده که مسائل امنیتی را رعایت کند و در جواب کسانی که باور نکرده‌اند او به استادیوم رفته باشد و از او تقاضای عکس در آنجا کرده‌اند، گفته که تا اتمام بازی نمی‌خواهد این کار را انجام دهد. پروفایل توییترش عمومی است و هر کسی می‌تواند نوشته‌ها و عکس‌هایش را ببیند. البته بعد از بازی هم عکسی منتشر نکرد و بیشتر از کاربرانی گله داشت که او را به منابع قانونی نشان داده‌اند یا با جا زدن خودشان به عنوان خبرنگار، از تصاویرش سوءاستفاده کرده‌اند.
بازی بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران، موجی از ورود دختران به ورزشگاه را به همراه داشته‌ است؛ آنها که طبق قوانین فعلی حق ورود به ورزشگاه را ندارند. غیر از چند نفری که مدعی شدند به استادیوم رفته بودند، گروهی در روز دربی قصد ورود به استادیوم را داشته‌اند، که در زمان بازرسی‌های قبل از گیت، بازداشت شدند.
هشت دختر روز یکشنبه، در جریان بازی، بازداشت‌ و به مسئولان مربوطه تحویل داده شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала