مرد 60 ساله ساکن آنتالیا همسر روس و دو فرزند خود را کشت و سپس اقدام به خودکشی کرد

© AFP 2023 / Ozan Koseمرد 60 ساله ساکن آنتالیا همسر روس و دو فرزند خود را کشت و سپس اقدام به خودکشی کرد
مرد 60 ساله ساکن آنتالیا همسر روس و دو فرزند خود را کشت و سپس اقدام به خودکشی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک مرد 60 ساله ساکن در شهر اکسو واقع در استان آنتالیا دو فرزند و همسر روس خود راکشت و پس از اطلاع دادن به پلیس خودکشی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ترک "دی ان ای" ، معمر 60 ساله دیروز بعدازظهر هنگامی که در حال باغبانی بود لیلا دختر 13 ساله و ویکتور پسر 15 ساله خود را مسموم کرد. او شکلات هایی را آغشته به سم ضد آفت گیاهان کرد و به کودکان خود داد. سپس با یک اسلحه ی ساچمه ای به آنا همسر 37 ساله روس خود که معلم زبان انگلیس بود، شلیک کرد و او به دلیل جراحات وارده کشته شد.
امروز در حدود ساعت 10 صبح معمر با پلیس تماس گرفت و گفت که همسر و کودکانش را به قتل رسانده و خودش نیز قصد خود کشی دارد. آدرس محل زندگی خود را اعلام کرد و تلفن را قطع کرد. پس از رسیدن پلیس به محل یادداشتی را مشاهده کرد که بر روی درب منزل نصب شده بود و بر روی آن نام، آدرس و تلفن والدین و اقوام همسرش در روسیه نوشته شده بود.در این یاداشت معمر نوشته بود،"اگر جسد را به روسیه انتقال می دهید، به این آدرس ارسال کنید و با شماره ذکر شده تماس بگیرید."
پلیس در منزل وی جسد تمامی اعضای خانواده از جمله معمر که خودکشی کرده بود را کشف کردند. شکلات های مسموم، اسلحه و یادداشت برای انجام تحقیقات به پزشکی قانوی ارجاع داده شد. پلیس همچنان در حال بررسی جزئیات و علل این جنایت می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала