مالکان یک برج مسکونی مانع خریداری پنت هاووس توسط چهره سرشناس فوتبال ایران شدند

© Sputnik / Somayeh Pasandide سبک آپارتمان و خانه در تهران در هر محله متفاوت است- کوچه ای در محله ولنجک
سبک آپارتمان و خانه در تهران در هر محله متفاوت است- کوچه ای در محله ولنجک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ساکنان یک برج گران قیمت در تهران وقتی متوجه شدند یکی از مشهورترین و بزرگ ترین فوتبالیست های سابق تیم ملی اقدام به خرید یکی از مجتمع های این برج کرده به سرعت برای بیرون کردن او دست به کار شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین- بر اساس اخبار رسیده ساکنان این برج بسیار گران قیمت که در یکی از مناطق شمالی تهران قرار دارد همگی پزشک و متخصصان جراح هستند. در واقع یکی از شروط خرید مجتمع در این برج پزشک بودن فرد خریدار است در غیر اینصورت راهی برای خریداری پنت هاوس های گران قیمت این برج وجود ندارد.

اما اخیرا یکی از چهره های بسیار مشهور فوتبال ایران به نام (…..) اقدام به خرید یکی از پنت هاوس های این برج کرده است. در واقع واحد مدیریت و فروش برج مربوطه پس از اینکه متوجه شدند خریدار یکی از چهره های بسیار مشهور فوتبال ایران است به سرعت با وی وارد معامله شدند. اما ساکنان این برج که همگی پزشک و جراح هستند به محض اطلاع از این اتفاق در نامه ای که رونوشت آن به آقای فوتبالیست هم ارسال شده خواستار این شدند که وی معامله خود را فسخ کند چون اصلا نمی توانند تحمل کنند تا یک فرد مشهور در برج حضور داشته باشند و حاشیه های مختلفی برای ساکنان این برج رقم بزند.

البته ناگفته نماند که آقای فوتبالیست مشهور هم که انتظار چنین برخوردی را نداشت تصمیم دارد در جلسه ای که با مالکان برگزار کند در این خصوص صحبت کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала