واکنش کاربران به دربی استقلال و پرسپولیس (عکس)

© AFP 2023 / Atta KenareИранский профессиональный футбольный клуб "Персеполис"
Иранский профессиональный футбольный клуб Персеполис - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پایان 84-مین دربی تیم های استقلال و پرسپولیس، موجی از واکنش های کاربران ایرانی اینترنت را به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم استقلال تهران توانست در یک بازی پر گل، تیم پرسپولیس را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. با پایان این دیدار، کرکری های طرفداران هر دو تیم ادامه یافته و روز به روز شاهد انتشار عقاید و واکنش های بیشتری از سوی کاربران فوتبالی نسبت به این موضوع هستیم.
یکی از مهمترین خبرهایی که از سوی طرفداران تیم استقبال منتشر می شود، پیام "استقلال مزد صبوری خود را گرفت" است. یکی از کاربران در این رابطه نوشت: "پاداش یک نیم فصل صبوری؛ 12 گل، صعود به #آسیا و فتح #دربی طرفداران استقلال مزد صبوری خود را گرفتند #استقلال — #پرسپولیس"

 

این دیدار اتفاقات نا خوش آیندی نیز به همراه داشت دروازبان تیم استقلال در طول بازی 2 بار با بازیکنان تیم حریف درگیر شد و پس از دریافت 2 کارت زرد، از زمین اخراج شد. گفته می شود به بر اساس حکم کمیته انضباطی مهدی رحمتی به 3 جلسه محرومیت و 5 میلیون تومان جریمه و جلال حسینی به 1 جلسه محرومیت و 5 میلیون تومان جریمه محکوم شدند.
بسیاری از کاربران در رابطه با این موضوع به اصطلاح می گویند "رحمتى نقره داغ شد"
کرکری های دربی به کاربران محدود نشده و روزنامه های استقلال و پرسپولیس نیز تحلیل های منحصربفرد خودشان را از این دیدار منتشر کردند. در این رابطه روزنامه استقلال نوشت: "جوانان استقلال3-ادعا2". در همین زمان روزنامه پرسپولیس نیز نوشت:"فدای سرت پرسپولیس!".

از پر طرفدارترین کامنت ها می توان به "خود منصوریان تو مسابقه پیامکی برد پرسپولیس رو پیش بینی کرده اونوقت یسری اینجا میگن استقلال میبره:)))))))))))))))))))"، "خود برانکو داره میگه استقلال از ما بهتر بود بعد یه سری اینجا دارند میگن شانسی بود داور فلان:))))"، "باختيم چون حقمون بود ، نيمه اول مغرور بوديم و نيمه دوم فوق العاده احساسي"، "به هرحال پرسپولیس هم بعنوان تیم دوم پایتخت، طرفدارای خوب و زیادی داره که به اونا هم خسته نباشید می‌گیم" اشاره نمود.
با این که کامنت های غیرقابل شمارشی در این رابطه میان طرفداران هردو تیم منتشر شد، ولی متاسفانه اکثر این پیام ها مزمون های توهین آمیز داشتند و همچنان طرفداران این دو تیم با فحش و دشنام از یکدیگر استقبال می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала