تنبیه گزارشگرنیویورک تایمز به خاطر فاحشه خواندن ملانیا ترامپ

© AP Photo / Kevork Djansezianتنبیه گزارشگرنیویورک تایمز به خاطر فاحشه خواندن ملانیا ترامپ
تنبیه گزارشگرنیویورک تایمز به خاطر فاحشه خواندن ملانیا ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گزارشگر روزنامه نیویورک تایمز ، که در یکی از مراسم های عمومی ۱۲ فوریه سخنان ناشایستی در ارتباط با بانوی اول آمریکا گفته بود، ازطرف مدیر روزنامه مواخذه شده و بیاناتش کاملا نامناسب خطاب گردید.

به گزارش اسپوتنیک، این سخنان در زمان برگزاری یکی از مراسم ها در هفته ی مد در نیویورک منتشر شد. گزارشگر در گفتگوی خصوصی ملانیا ترامپ را فاحشه نامید. احتمالا منظور او سال های ۱۹۹۰ بود که بانوی اول آمریکا در زمینه ی خدمات همراهی افراد مشهور و ثروتمند کار می کرد.
هنرپیشه و مدل مشهور ، امیلی راتایکوسکی این سخنان رامی شنود. روز بعد هنرپیشه در این خصوص در توییتر خود نوشت و سخنان گزارشگر را که نامش فاش نشده است «کثافت جنسی تهوع آور» خطاب کرد.
روزنامه بلافاصله به این حادثه عکس العمل نشان داد. پالیتیکو گزارش داد:به گفته ی نماینده ی روزنامه ، سخنان گزارشگر کاملا اشتباه بوده و نباید حتی در گفتگوی خصوصی شنیده می شد. در این روزنامه با فرد مذکور و متهم برخورد جدی صورت گرفت.
شایعه مربوط به « نقطه های سیاه » سرگذشت ملانیا ترامپ سال گذشته در اوج کمپین انتخاباتی توسط روزنامه ی بریتانیایی دیلی میل چاپ شد. همسر رئیس جمهور آمریکا از این روزنامه به دادگاه شکایت کرده و غرامت خواسته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала