برنده جایزه «ورد پرس فوتو» به انتشار اخبار اوکراین ادامه می دهد

© Photo / Valeriy MelnikovБоец народного ополчения Донбасса во время тренировки на пограничном пункте пропуска "Красный партизан".
Боец народного ополчения Донбасса во время тренировки на пограничном пункте пропуска Красный партизан. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ملنیکوف در بخش «پروژه های طولانی مدت» این مسابقه به خاطر سری عکس های «روزهای سیاه اوکراین» جایزه اول را دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک عکاس خبرنگار «راسیا سیودنیا» والری ملنیکوف برنده جایزه مسابقه « World Press Photo-2017» درباره سطح بالای مسابقه و رقابت اشاره کرده و گفت که قصد دارد همچنان سری عکس هایی از وضعیت جنوب شرق اوکراین را منتشر کند.

ملنیکوف در بخش «پروژه های طولانی مدت» این مسابقه به خاطر سری عکس های «روزهای سیاه اوکراین» جایزه اول را دریافت کرد. او از سال 2014 روی این پروژه کار کرده و طی سه سال تصاویر متعددی را ضمن ماموریت های کاری به جنوب شرق اوکراین به ثبت رسانده است.

ملنیکوف به خبرنگار ریانوستی می گوید: «قطعا یک عکاس همیشه می خواهد که در مسابقه عکس هایش برنده شوند. اما در این مسابقه، من متوجه شدم که رقابت چقدر سخت و تنگاتنگ است».

وی ضمن صحبت از برنامه های آینده می گوید که فعلا روی موضوع جنوب شرق اوکراین و دانباس به کار ادامه می دهد و قصد دارد این سری عکس ها را در صورت ضرورت و امکان منتشر کند. به موازات آن ایده هایی هم دارد که می خواهد در آینده نزدیک به اجرا درآورد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала