شناسایی سرشاخه های اصلی بزرگترین شرکت هرمی ایران

© Fotolia / Numberone9018Дача взятки бизнесмену
Дача взятки бизнесмену - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری سرشاخه های اصلی بزرگترین شرکت هرمی کشور ایران خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسکانیوز- سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران گفت: این شرکت با سوء استفاده از نام شرکت گلدن گرین فارکس که یک شرکت انگلیسی است و در زمینه تبادل سرمایه ارزی فعالیت می کند توانست پول هنگفتی را به جیب بزند.

سردار محمدیان افزود: براساس تحقیقات اولیه تاکنون مشخص شده است که بیش از 10 میلیارد تومان کلاهبرداری کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون صد شاکی به پلیس مراجعه کرده اند گفت: مطمئناً این کلاهبرداری بسیار گسترده تر است و چندین هزار نفر را در برگرفته است.

سردار محمدیان گفت: کف سرمایه گذاری در این شرکت باصطلاح تبادل سرمایه ارزی از 50 میلیون تومان شروع و تا چندین میلیارد تومان گزارش شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگرداندن سرمایه ها به مالباختگان فراهم می شود؟ گفت: بر اساس شواهد و قرائن و با توجه به اینکه کلاهبرداران این شرکت هرمی سرمایه ها را تبدیل و یا به انحای دیگر سرمایه گذاری کرده اند امکان بازگشت پول های کلاهبرداری شده ممکن نیست.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: تحقیقات پلیس درباره این کلاهبرداری گسترده که فعلاً شاکیانی در تهران و سه استان دیگر کشور دارد همچنان ادامه دارد و چنانچه مالباختگانی مورد سوء استفاده این شرکت هرمی قرار گرفته اند می توانند به پلیس آگاهی در تهران و شهرستان ها برای ارائه شکایت مراجعه کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала