گزارش و تحلیل

کژدم از خُبثِ طبعیت بزند نیش به سنگ!

© Flickr / Dieter LaskowskiThe Paris City Council has now voted in favor of taking legal action against Fox News.
The Paris City Council has now voted in favor of taking legal action against Fox News. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیل اورایلی، مجری کانال آمریکایی مکراراً در آزار و اذیت جنسی نسبت به کارمندان اناث Fox News متهم شده است. در ماه ژانویه 2017 وکلای جولیِت حادّی، مجری اسبق کانال مذکور دست به افشاء اطلاعات زده اعلام کردند که خانم جوان آماده اقامۀ دعوا علیه بیل اورایلی می باشد و این مرد را از سال 2011 در آزار و اذیت های فراوان متهم می نماید.

خانم خادی اعلام نمود که مجری مشهور "وی را به روابط جنسی خم و متمایل می کرد" و هنگامی که خانم خادّی درخواست بیل اورایلی را رد نموده،وی به تهدید تخریب وضعیت شغلی خانم جوان پرداخته بود. علاوه بر این در نامه وکلا اظهار شده است که بیل اورایلی "مصرانه خانم جوان را به خانه خود در لونگ آیلِند دعوت می کرد" و روزی در محمانخانه دم در اطاق وی با مایو ظاهر شد".
شایان ذکر است که کانال مذکور آمریکایی در مقابل پس گرفتن اتهامات و عدم افشاء اطلاعات به خانم آمریکایی چند میلیون دلار پرداخت نمود.

Извинения к 2023: ведущий Foх News отказался отвечать за оскорбление Путина - اسپوتنیک ایران
مجری آمریکایی به خاطر توهین به ولادیمیر پوتین عذر خواهی نمی کند
در ماه اوت 2016 مفسر سیاسی و مجری اسبق برنامه Talk-Show کانال Fox News با اقامۀ دعوا نسبت به آزار و اذیت دفعات او رایلی به مرجع عالی دادرسی ایالت نیو یورک مراجعه کرده بود. خانم مجری کانال مدعی شد که او رایلی "با نشان دادن شهوتران خود" وی را به خانه خود خم می کرد. دیرتر سرنوشت این خانم شبیه خانم فوق الذکر گردیده است. وی را از برنامه The O'Reilly Factor برکنار کرده اند.
وکیل خانم تانتاروس مدعی است که از ماه فوریه 2016 بیلّ او رایلی که خانم تانتاروس وی را دوست خود می شناخت و از این مرد مشوره کاری می گرفت، دست به آزار و اذیت جنسی زده از جمله جبراً به زندگی مشترک در لونگ آیلند می نمود. بیلّ او رایلی وعده می داد که هیچ کس باخبر نمی شود، می داند که "خانم تانتاروس وُروجک" و مطمئن است دارای "شهوتران".
به خاطر شایعات مبنی بر آزار و اذیت قبلی او رایلی و شکایات خانم تانتاروس کانال Fox News بازهم تصمیم گرفت دیگر، این بانو در برنامه The O'Reilly Factor که مجری آن در کانال Fox News او رایلی می باشد ظاهر نشود.
غیر از این، در سال 2004 آندرئا ماکریس، یکی از کارگردانان Fox همچنین دست به اقامه دعوا و شکایت در دادگاه کرده اورایلی را در آزار و اذیت کثیر "حین صرف نهار و مکالمات تلفنی" متهم نمود. خانم جوان ادعا می کرد که مجری "پرشهوت، پَست و ترسان" وی را تعقیب و تلاش به داخل کردن درون اطاق هتل می کرد.
Вывеска Fox News Channel - اسپوتنیک ایران
خبرنگاری که به پوتین توهین کرده بود، در امریکا به آزار جنسی همکارانش متهم شد
یاد آور می شویم که مورخ 5 فوریه سال جاری او رایلی در مصاحبه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، آقای پوتین را نشانی نموده و قاتل عنوان کرده بود. رئیس منتخب آمریکا در پاسخ گفت که ایالات متحده آمریکا هم دچار اشتباهات زیادی گردیده است که در نتیجه آن انسان ها کشته می شدند.
دمیتری پِسکوف، سخنگوس مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه اظهارات خبرنگار Fox News را مورد تفسیر قرار داد. وی گفت:"به نظر ما چنین حرف ها از زبان خبرنگار کانال تلویزیونی Fox News ،توهین و تحقیر آمیز و غیر قابل پذیرش می باشد. و راست گفته شود ترجیح می دادیم پوزشی را از این شرکت محترم تلویزیونی به عنوان رئیس جمهور دریافت نماییم".
لیکن در برنامه نوبتی کانال مزبور او رایلی به خطابه خصمانه حود نسبت به رئیس جمهور روسیه ادامه داده و بیان نمود که وی ظالم و مستبد می باشد و با گفتار طعن آلود از عذرخواهی و پوزش امتناع ورزید. وی گفت:

"من سر عذرخواهی و پوزش کار می کنم ولی این کار وقت زیاد می گیرد. شاید شما آن را در سال 2023 بشنوید".

بی خود نمی گویند که ، نیش عفرب نه از ره کین است، اقتضای طبعیتش این است!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала