شکایت دختر اسکاتلندی به خاطر برنده شدن در لاتاری

© REUTERS / Murad SezerВ пункте обмена валют в Стамбуле
В пункте обмена валют в Стамбуле - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک دختر اسکاتلندی برنده یک میلیون فونت استرلینگ در لاتاری (بیش از 1،2 میلیون دلار) مسئولین این مسابقه را به خراب کردن زندگی خود متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میرور، یک دختر اسکاتلندی برنده یک میلیون فونت استرلینگ در لاتاری (بیش از 1،2 میلیون دلار) مسئولین این مسابقه را به خراب کردن زندگی خود متهم کرد.

جینی پارک اهل اسکاتلند در سن 17 سالگی با خرید اولین بلیط لاتاری زندگی اش، برنده تمام پول ها شد. حال با گذشت چهار سال او به این نتیجه رسیده است که در آن زمان هنوز به سن قانونی نرسیده بوده و نباید برنده چنین جایزه ای می شده. به همین خاطر جینی به یک نشریه شکایت کرده و گفت که از پوشیدن لباس های طراحان معروف و استراحت در کنار سواحل گرانقیمت خسته شده است. وی می گوید: نگاهی تصور می کنم که این لاتاری زندگی مرا خراب کرد».

به گفته جینی پارک، این مبلغ هنگفت استرس زیادی برایش به دنبال داشته است. «تصور می کنم که افراد بعد از سن 18 سالگی باید از چنین فرصتی برخوردار شوند». مسئولین لاتاری به این دختر پیشنهاد کرده اند که یک مشاور مالی استخدام کند، اما جینی ترجیح می دهد به توصیه های خانواده اش عمل کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала