از صحبت های طنز تا سخنان تلخ در اختتامیه جشنواره فیلم فجر(ویدئو)

© Fotolia / Peych_pسینما
سینما - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جشنواره فیلم فجر 95 که با حواشی بسیاری روبرو بود، با حاشیه های مختلف به روز اختتامیه خود رسید.

به گزارش اسپوتنیک، طبق رسم هر ساله، پس از اهدای سیمرغ بلورین به هنرمندان برگزیده به آنها فرصت داده می شود تا چند کلمه ای صحبت کنند.
گفتنی است که محسن تنابنده پس از دریافت جایزه سیمرغ خود برای بهترین بازیگر مرد فیلم فراری، در پشت تریبون به حالت طنز اعلام کرد که دیپلم من بالاخره جوجه داد که با خنده بسیار تماشاگران همراه بود. پس از آن او با مخاطب قرار دادن دولت برای طرح ازدیاد جمعیت اعلام کرد که "آقای ظریف این کار جواب می دهد و دیپلم من بالاخره جوجه داد".
نوید محمد زاده موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شد. او پس از دریافت سیمرغ خود اعلام کرد که این سومین سیمرغ من است. او ضمن تشکر از هیئت داوران از همه خواست تا به نظر داوران احترام گذاشته شود.
وحید جلالوند نیز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره به وحید جلیلوند برای فیلم "بدون تاریخ بدون امضاء" شد. وی پس از حضور به روی صحنه و دریافت سیمرغ گفت که "رسانه ملی، برنامه هفت و آقای افخمی، تلاش کردند که ما با یکدیگر قهر کنیم، ما همدیگر را دوست داریم، یکدیگر را در آغوش می‌کشیم و به پیشکسوت‌هایمان احترام می‌گذاریم. ما همدیگر را دوست داریم اما شما سعی کردید میان ما فاصله بیندازید."
گفتنی است که از مهمترین مهمانان ویژه جشنواره فیلم فجر "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала