پیغام و پند سروش رفیعی برای رسیدن به هدف های زندگی (عکس)

© AFP 2023 / Dominique FagetМальчик в оконной раме на фоне заходящего солнца во Франции
Мальчик в оконной раме на фоне заходящего солнца во Франции - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، سروش رفیعی با گذاشتن عکسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام همه را تشویق به دنبال کردن و تلاش کردن برای رسیدن به اهدافشان کرد.

او در صفحه خود عکسی از کودکی خود منتشر نمود که در زمین بازی فوتبال ایستاده است. این عکس گویا قبل از شروع بازی گرفته شده است و او در حال تماشای کفش های "علی کریمی" است.
در مجاور همین عکس، عکس دیگری از سروش رفیعی در زمان حال است که در جای علی کریمی ایستاده است و در جلو او کودک دیگری قرار دارد که روزی او نیز در همان جا بود.
او در زیر عکس خود ضمن تشکر از خدا نوشته است که برای رویاهایتان تلاش کنید.

واسه رسيدن به روياهاتون تلاش كنيد خدايا شكرت 🙏🏻

Фото опубликовано SoR7 (@soroush_rafiei) Фев 7 2017 в 10:47 PST

یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در زیر این عکس نوشته است "قهرمانی بزرگ با رویاهای بزرگ. ایشالله همیشه برقرار باشی مرد"
بعضی از کاربران او را سروش پاطلایی نام می دهند و برای او و تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردند. کاربران دیگری نیز از حضور او در تمرینات تیم پرسپولیس اظهار خرسندی کردند چرا که شایعه ای مبنی بر مصدوم بودن او و عدم حضور در تمرینات مطرح بود.
گزارش هایی نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که می گوید سروش رفیعی با حضور در تمرینات عملا نشان داد که از نظر جسمی در شرایط مساعدی است. چرا که پیشتر در بازی تراکتورسازی، ستون فقرات او دچار آسیب دیدگی شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала