سنگین ترین زن جهان برای درمان به هند می رود

© Flickr / Artur BergmanHindustan Timesمی گوید ایمان احمد عبدوالتی زن مصری که تقریبا 500 کیلوگرم وزن دارد و به عنوان سنگین ترین زن جهان شناخته شده روز شنبه برای درمان به بمبئی هند می رود.
Hindustan Timesمی گوید ایمان احمد عبدوالتی زن مصری که تقریبا 500 کیلوگرم وزن دارد و به عنوان سنگین ترین زن جهان شناخته شده روز شنبه برای درمان به بمبئی هند می رود. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
Hindustan Timesمی گوید ایمان احمد عبدوالتی زن مصری که تقریبا 500 کیلوگرم وزن دارد و به عنوان سنگین ترین زن جهان شناخته شده روز شنبه برای درمان به بمبئی هند می رود.

روز شنبه عبدوالتی با هواپیمای باری Airbus 300-600 شرکت Egyptair که به طور اختصاصی برای او تدارک دیده شده است از مصر به بمبئی منتقل می شود. شرکت Egyptair نیز اعلام کرده که به مسئولان فرودگاه بمبئی در مورد این پرواز غیر معمول اطلاع داده است.
درمان این بیمار در مدت زمان طولانی انجام خواهد شد. ابتدا او تست ها وآزمایشات لازم را انجام خواهد داد و سپس پزشکان به عمل های جراحی می پردازند. گفتنی است که چندین عمل جراحی مرحله به مرحله و با بازه های زمانی زاید انجام خواهند شد تا از خطرها و عوارض جانبی جلوگیری شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала