زن بریتانیایی چهارسال با ازواج دروغین دوستان خود را فریب داد (عکس)

© Flickr / European Parliamentزن انگلیسی چهارسال با ازواج دروغین دوستان خود را فریب داد
زن انگلیسی چهارسال با ازواج دروغین دوستان خود را فریب داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زن اسکاتلندی چهار سال با نشان دادن عکسی به دوستان و اقوام خود گفت که با وی ازدواج کرده، در صورتی که تصویر وی را از شبکه های مجازی برداشته بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی رکورد، جیل شارپ 31 ساله عکس های گرما ماکوئتا و نامزد وی را دنبال می کرد و در مکان هایی که آنان بودند اقدام به عکسبرداری از خود کرد و عکس ها را ویرایش کرد و سپس در صفحه شخصی خود و صفحه ای که برای دوست پسر دروغین خود در تویتتر ساخته بود قرار داد. جیل حتی به دوستان خود گفت که نامزد وی در تدارک عروسی می باشد.
این موضوع پس از اینکه دوستان جیل به کنکاش پرداختند برای همه آشکار شد. یکی از دوستان جیل به دیلی رکورد گفت؛ جیل به آنها قبولاند که طی این چهار سال زمانی برای آشنایی آنان با همسر وی ایجاد نشده، جیل گفت؛ او یا مشغول کار است یا مریض بوده. او یک زندگی بسیار فعال در شبکه های اجتماعی برقرار کرد، اما هیچ کس آنها را با یکدیگر ندید و این موضوع عجیب به نظر میرسید.
علاوه بر این، برخی از دوستان به عکس جیل و گراهام مشکوک شدند. آنها در لندن به دنبال یافتن گرما ماکوئتا گشتند، وی تایید کرد که هیچ شخصی را با نام جیل شارپ نمی شناسد. عکس این مرد را از صفحه فیس بوک برداشته و تصویر همسر وافعی گراهام را جدا کرده. شارپ خودش هر دو اکانت خود در تویتتر را حذف کرد و به خبرنگار دیلی رکورد گفت، از اتفاقاتی که رخ داده اطلاعی ندارد، و از وارد شدن یه صفحات مجازی خودداری کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала