نظر کاربران اینترنت نسبت به انتشار تصویری که گفته می شود از حضور ترامپ در تهران گرفته شده است (عکس)

© Sputnik / Alexey AgarishevПарад в честь инаугурации президента США Д. Трампа в Вашингтоне
Парад в честь инаугурации президента США Д. Трампа в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدتی است که تصویری در فضای مجازی با نام "ترامپ در تهران" به سرعت در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران اینترنتی بسیاری تصویری با مضمون "دونالد ترامپ جوان در کنار جک نیکلسون در سفری که اوایل سال ۵۷ به تهران داشتند. ترامپ به دنبال ساخت کازینویی در یکی از شهرهای شمالی بود." را منتشر کرده اند. گفته می شود که این تصویر توسط یکی از کانال های خبری تلگرام منتشر شده است و به سرعت در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

جمع زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی این موضوع را واقعی بر شمرده و به انتشار آن در شبکه های اجتماعی ادامه می دهند. برخی از کاربران نیز ادعا می کنند که این موضوع حقیقت نداشته و این تصویر مربوط به دیدار دونالد ترامپ، جک نیکولسون و وارن بیتی که در تاریخ ۲۷ ژوئن ۱۹۸۸ در جریان مسابقه مایک تایسون و مایکل اسپینکس در هتل ترامپ پلازا در آتلانتیک سیتی گرفته شده است، می باشد. برخی می نویسند
یکی از کاربران اینترنت در این رابطه نوشته است: "اگر متن "Jack Nicholson, Warren Beatty and Paul Simon" را در سایت گوگل سرچ کنید، با تصاویر مشابه بسیاری از این دیدار روبرو خواهید شد که نشان می دهد این عکی مربوط به دیداری تحت نام " Jack Nicholson, Warren Beatty and Donald Trump chat during the Mike Tyson vs Michael Spinks Fight at Trump Plaza on June 27, 1988 at Trump Plaza in Atlantic City." است که در جریان مسابقه مایک تایسون و مایکل اسپینکس در هتل ترامپ پلازا در آتلانتیک سیتی گرفته شده است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала