بیانیه ستاد مشترک ترکیه: سه نظامی ترک بر اثر حمله هوایی روسیه در سوریه کشته شدند

© Photo / Ministry of defence of the Russian Federationنزدیکی خطرناک هواپیماهای نیروی هوایی روسیه به ناوگان هوایی آمریکا در آسمان سوریه
نزدیکی خطرناک هواپیماهای نیروی هوایی روسیه به ناوگان هوایی آمریکا در آسمان سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ستاد مشترک ترکیه اعلام کرد بر اثر حمله هوایی غیر عمدی روسیه در سوریه دست کم سه نیروی نظامی ترک کشته و 11 نیروی نظامی دیگر زخمی شدند.

در بیانیه ستاد مشترک ترکیه آمده است: "ساعت 8 و 40 دقیقه صبح امروز جنگنده های روسیه در سوریه در حالی که حملات هوایی به مواضع داعش را انجام می دادند، به طور تصادفی ساختمانی را که نظامیان ترکی شرکت کننده در عملیات "سپر فرات" در آن قرار داشتند، هدف قرار دادند. بر اثر این ضربه سه نفر از نظامیان ما کشته و 11 نفر دیگر به سختی زخمی شدند. ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در این رابطه به رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه تسلیت گفت".
دمیتری پسکوف، سخنگوی رییس جمهوری روسیه تایید کرد که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه کشته شدن نظامیان ترکیه را به رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور تسلیت گفت.

وزارت دفاع روسیه خبر حمله هوایی غیر عمدی به نظامیان ترکیه در سوریه را تایید کرد.

دمیتری پسکوف اظهار داشت: "پوتین در گفتگو با اردوغان تصریح کرد که علت کشته شدن نظامیان ترکیه در سوریه، عدم هماهنگی در تعیین مشخصات اهداف در حین انجام حملات هوایی است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала