نامه ی پنهانی با محتوای جنسی بن لادن برای پیروانش

© AP Photo / Anonymousنامه ی پنهانی با محتوای جنسی بن لادن برای پیروانش
نامه ی پنهانی با محتوای جنسی بن لادن برای پیروانش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نامه ی بن لادن که در آن دستورات این رهبر سابق القاعده به پیروانش وجود دارد، منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل نوشت: به نظر می رسد ، این رهبر القاعده چنان نفوذی در میان پیروان خود داشته که حتی می‌توانسته به آنها دستور دهد چه زمانی می‌توانند دست به خود ارضایی بزنند!
در نوشته‌ای که "فوق محرمانه" نام گرفته بن لادن به یکی از معاونان مورد اعتمادش در شمال آفریقا نوشته در شرایط بسیار دشوار که نیروهای این گروه تروریستی از همسرانشان جدا می‌شوند، می‌توانند این کار را انجام دهند.
این سند در سال 2011 در میان 49 سند دیگر به دست آمریکا افتاد و اکنون دفتر اطلاعات ملی این کشورآنها را منتشر کرده است.
در این سند بن لادن که زمانی تروریست شماره یک جهان و تحت تعقیب بود، درباره حملات به آمریکا و فرانسه نیز سخن می‌گوید اما وی همچنین محدودیت‌هایش را در مورد فعالیت‌های جنسی پیروان خود کاهش داده است.
در این نامه آمده است: مساله فوق محرمانه و بسیار ویژه دیگر رسیدگی به مشکل برادرانی است که همراه تو هستند و دسترسی به همسران خود ندارند. از آنجایی که ما شاهد این شرایط هستیم هیچ مخالفتی در این امر نداریم!
پس از کشف محل اختفای بن لادن در خانه‌ای در ابیت‌آباد پاکستان و حمله نیروهای آمریکایی و قتل وی، از سوی مقامات آمریکایی اعلام شد که در این خانه مقدار زیادی "محتوی دیجیتال هرزه‌نگاری" نیز کشف کرده‌اند اما به دلیل ماهیت این قبیل موارد، از افشای آن خودداری کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала