تاثیر چای و دیگر نوشیدنی های داغ در شیوع سرطان مری

© Flickr / kukkurovacaЧай
Чай - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نوشیدن چای داغ خطر ابتلا به سرطان مری را افزایش می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، نوشیدنی محبوب چای مدتی است در تیراس حملات بسیاری از کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است. با این که بسیاری از کاربران اعتقاد دارند که نوشیدن چای داغ منجر به صدمه به دستگاه گوارش می شود ولی نظر برخی کاربران اینترنتی در این رابطه نیز کاملا متفاوت است.
یکی از کاربران در این رابطه نوشت:" اینم بگم احتمالش خیلی زیاده بزودی سرطان مری بگیرم بسکه چای داغ داغ میخورم. ولی چای رو باید داغ داغ خورد حتی اگه سرطون بگیری"
کاربر دیگری با گله از ضرر های کشف شده در مورد چای گفته است:
" چاى داغ و سوزان (سرطان مری) چاى سرد (سنگ کلیه) چای قبل ازخوردن صبحانه (سوءهاضمه) چاى بسيار غليظ (کم خونی) چايى بلافاصله بعداز غذا (پوکی استخوان)"
در کل کاربران بسیاری این خبر را به عنوان یک هشدار در میان دوستان و دیگر کاربران منتشر کرده و از خطرات ناشی از بروز نوشیدن چای داغ آگاهی می دهند.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، ساکنان مناطقی که مردم آن به نوشیدن چای داغ عادت دارند، بیماری سرطان مری رایج تر است. آنچه که معلوم است این است که گذشته از نوشیدنی چای، هرگونه نوشیدنی مایع دیگری همچون سوپ، شیر، آب و آش که به صورت داغ نوشیده شود، می تواند به دستگاه گوارش انسان صدمه بزند. محققان می گویند که دستگاه گوارش انسان برای دریافت غذا و مایعات بیش از حد داغ شکل نگرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала