واکنش بچه ها وقتی به آنها گفته می شود آن دختر را کتک بزن(ویدئو)

© REUTERS / Dylan MartinezМальчик с бабочками во время фотосессии в преддверии открытия выставки "Sensational Butterflies" в музее естествознания в Лондоне
Мальчик с бабочками во время фотосессии в преддверии открытия выставки Sensational Butterflies в музее естествознания в Лондоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خشونت علیه زنان یکی از رفتارهای رایج در برخی از کشورهای جهان می باشد. ولی آیا کودکان با خشونت علیه زنان موافقند؟

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس میدئوهایی که در شبکه های مجازی و اشتراک ویدئو منتشر می شود می توان نتیجه گرفت که در تفکر پاک کودک به هیچ عنوان یا خشونت علیه زنان موافقت نمی کند.
ولی چه اتفاقی می افتد که برخی از کودکان پس از بزرگ شدن دست به این خشونت می زنند؟
بر اساس تحقیق پژوهشگران، عوامل مؤثر بر خشونت علیه زنان در ایران را می‌توان به عواملی نظیر سن، محل رشد، میزان تحصیلات، اعتیاد، نوع شغل همسر، قومیت زوجین، اعتقادات مذهبی، تربیت خانوادگی، عوامل فرهنگی، خانواده، پدر سالاری، مشاهده خشونت در خانواده، میزان درآمد، محل سکونت و مسکن و غیره نسبت داد.
در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است، از پسریجه ها خواسته می شود تا روی یک دختر کوچک دست بلند کنند و به او سیلی بزنند یا حداقل ضربه ای محلم وارد کنند. واکنش کودکان در این رابطه انسانی را بی تفاوت نمی گذارد. آنها می گویند که زن را نباید زد. باید او را دوست داشت. او ضعیف است. باید به او کمک کرد. مرد که زن را کتک نمی زند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала