نظر کاربران روسی نسبت به اکران فیلم فروشنده در شهرهای مختلف روسیه(عکس)

© AP Photo / Joel Ryanنظر کاربران روس نسبت به اکران فیلم فروشنده در شهرهای مختلف روسیه(عکس)
نظر کاربران روس نسبت به اکران فیلم فروشنده در شهرهای مختلف روسیه(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی در سراسر دنیا در حال اکران می باشد. این روزها این فیلم به روسیه آمده است و مورد توجه بینندگان روسیه قرار گرفته است.

گفتنی است که این فیلم در شهرهای مسکو، نیژنی نوگرود و دیگر شهرهای روسیه در حال اکران است. در پوسترهای روسی این فیلم در روسیه نوشته شده است "فیلمی از کارگردان برنده جایزه اسکار. کارگردان فیلم جدایی نادر از سیمین".


اصغر فرهادی با فیلم "جدایی نادر از سیمین" و دریافت اسکار به همه دنیا معرفی شد.
کاربران شبکه های اجتماعی نیز پس از دیدن این فیلم نظر خود را در مورد این فیلم گفتند. در همین راستا سئوالاتی نیز برای بینندگان روس بیان شده است. یکی از بزرگترین علامت های سئوال کاربران شبکه های اجتماعی روسی زبان این است که چرا "عماد" شخصیت مرد داستان به پلیس زنگ نزد؟
از دیگر سئوالاتی که به ذهن کاربران خطور کرده است در مورد قانون مدارس می باشد. و سئوال آنها این است که چرا در مدرسه ای که "عماد" تدریس می کرد همه دانش آموزان پسر بودند؟
یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک و اهل شهر "نیژنی نوگرود" به طور کلی در مورد این فیلم نظر داده است.


به گفته او این فیلم نیز همانند فیلم های دیگر "اصغر فرهادی" خوب است. اما در مقایسه با فیلم جدایی نادر از سیمین، موضوع جالب تری نداشت. به گفته این کاربر، داستان فیلم حاوی جزئیات غیرضروری بود و این که چرا قهرمان داستان پس از یک هفته بعد از اتفاق ناگوار شروع به پیدا کردن فرد متجاوز می گردد در هاله ای از ابهام است. اما در کل این کاربر معتقد است که حرکت کارگردان برای به تصویر کشیدن دو قصه در قالب یک فیلم جالب بود قصه اصلی و قصه ای که در تئاتر بازی می شد. در پایان این کاربر معتقد است که این فیلم ارزش دیدن را دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала