مخالفت ايوانكا ترامپ و همسرش با فرمان رييس جمهورى بر حقوق همجنس گرايان

© AP Photo / Carolyn Kasterبه نقل از رسانه هاى خبرى دختر دونالد ترامپ به همراه همسر خود جارد كوشنر مخالفتشان را با پروژه فرمان رييس جمهور مبنى بر حقوق همجنس گرايان نشان دادند.
به نقل از رسانه هاى خبرى دختر دونالد ترامپ به همراه همسر خود جارد كوشنر مخالفتشان را با پروژه فرمان رييس جمهور مبنى بر حقوق  همجنس گرايان نشان دادند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نقل از رسانه هاى خبرى دختر دونالد ترامپ به همراه همسر خود جارد كوشنر مخالفتشان را با پروژه فرمان رييس جمهور مبنى بر حقوق همجنس گرايان نشان دادند.

به گفته Politico فرمانى براى دونالد ترامپ اماده شده كه فرمان باراك اوباما در سال ٢٠١٤ را خنثى مى كند. باراك اوباما در سال ٢٠١٤ هرگونه رابطه تبعيض آمیز با گى ها و لزبين ها در محل كارشان را ممنوع كرد. ايوانكا ترامپ و جارد كوشنر كوشيده اند كه اين فرمان به روى ميز رييس جمهور نرسد.
نسخه غير رسمى اين فرمان در واشينگتن طى چند روز گذشته دست به دست شده است.
كوشنر به عنوان مشاور ترامپ انتخاب شده و ايوانكا نيز نقش مشاور غير رسمى پدر را إيفا مى كند و اين در حاليست كه هر دو آنها در گذشته از جنبش هاى همجنس گرايان حمايت كردند.
منابعى از كاخ سفيد به politico گفته اند كه بحث راجع به نسخه اى از فرمان رييس جمهور است كه در آن يك سرى ايده نوشته شده اما همه آنها با طرز فكر ترامپ مطابقت ندارند. به همين دليل ترامپ مى تواند اين فرمان را امضا نكند. ولى با اين وجود جامعه همجنس گرايان از امضاى اين فرمان واهمه دارند. از طرفى جامعه مذهبى آمريكا اين انتظار را از دونالد ترامپ دارد كه این فرمان را امضا كند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала