ملانيا ترامپ - همسر شب هاى تعطيل

© REUTERS / Carlo Allegriقبل از مراسم تحليف رييس جمهور جديد آمريكا بود كه شايعاتى مبنى بر نيامدن بانوى اول به كاخ سفيد آغاز شد؛ دست كم براى مدتى.
قبل از مراسم تحليف رييس جمهور جديد آمريكا بود كه شايعاتى مبنى بر نيامدن بانوى اول به كاخ سفيد آغاز شد؛ دست كم براى مدتى. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قبل از مراسم تحليف رييس جمهور جديد آمريكا بود كه شايعاتى مبنى بر نيامدن بانوى اول به كاخ سفيد آغاز شد؛ دست كم براى مدتى.

 ملانيا ترامپ قصد دارد كه تا آخر سال تحصيلى در نيويورك بماند تا پسرش بارون را از فضايى كه به آن عادت كرده است در أواسط سال تحصيلى جدا نكند.
اما به نقل از US Magazine, همسر رييس جمهور آمريكا بيشتر تمايل دارد كه در نيويورك بماند و أصلا به پايتخت نقل مكان نكند. براى ملانيا و بارون زندگى در آپارتمان هاى سه طبقه به قيمت ١٠٠ ميليون دلار در برج معروف ترامپ در قلب نيويورك راحت تَر از زندگى در بين ديوار هاى كاخ سفيد است. به همين دليل نقل مكان بانوى اول براى مدت نامعلومى به تاخير مى افتد.
منبع US Magazine گفت: احتمال نقل مكان آنها تا آخر سال تحصيلى بسيار كم است. ملانيا در هر زمانى مى تواند به نزد همسر خود بيايد،ولى آنها طورى عمل خواهند كرد كه براى بارون بهتر باشد.
در حال حاضر ملانيا و بارون دونالد ترامپ را فقط در روزهاى تعطيل ملاقات مى كنند. براى بانوى اول يك زنجيره مخصوص ترانسفر تدارك ديده شده "ليموزين-هليكوپتر-هواپيما خصوصى" كه كمك ميكند او از خيابان پنجم نيويورك تا كاخ سفيد را فقط در ٩٠ دقيقه طى كند.
در مصاحبه اى به تاريخ ٢٧ ژانويه از دونالد ترامپ سؤال شد كه آيا او دلتنگ افراد خانواده هست؟
كه در جواب او گفت: نه، چون كه من تا ديروقت مشغول به كار هستم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала