فردا تظاهرات گسترده ای علیه احکام ضد مهاجرت ترامپ در لندن برگزار می شود

© Photo / MauriceБиг-Бен и здание британского парламента в Лондоне
Биг-Бен и здание британского парламента в Лондоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فردا تظاهرات گسترده ای علیه احکام ضد مهاجرت ترامپ در لندن برگزار می شود

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایرنا ، رهبران و فعالان مسلمان مقیم انگلیس ضمن محکوم کردن احکام ضد مهاجرتی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، بر لزوم شرکت در تظاهرات روز شنبه در لندن علیه این احکام تاکید کردند.
حسین خان، مدیر اجرایی مسجد شرق لندن در نشست خبری که شامگاه پنجشنبه در مرکز مسلمانان لندن صورت گرفت تاکید کرد که بایستی با مواضع ضد اسلامی دونالد ترامپ مقابله شود.
وی افزود: ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا در زمانه ای که ما به جامعه چند ملیتی اعتقاد داریم، کاملا غیر منصفانه و تبعیض آمیز است.
حسین خان گفت: در حالی که ما به برابری افراد در جامعه اعتقاد داریم، احکام صد مهاجرتی ترامپ به بافت جامعه آسیب می رساند.
آزاد علی مدیر بخش توسعه موسسه «روابط مسلمانان و جوامع» و از دیگر سخنرانان این نشست خبری نیز طی سخنانی بیان داشت: ما مسلمانان انگلیس از احکام ضد مهاجرتی آقای ترامپ شوکه شدیم و زبان مان بند آمده است.
به گفته برگزار کنندگان این مراسم، تظاهرات روز شنبه قرار است از مقابل سفارت آمریکا در لندن تا داونینگ استریت (دفتر نخست‌وزیری) صورت گیرد. این تظاهرات از ساعت 11 صبح (به وقت محلی) آغاز خواهد شد.
بر اساس احکام اجرایی دونالد ترامپ، ورود اتباع 7 کشور مسلمان از جمله ایران به آمریکا به مدت 90 روز ممنوع شده است و پناهجویان سوریه نیز دیگر نمی توانند وارد این کشور شوند. سایر پناهجویان نیز تا 120 روز آتی از ورود به آمریکا ممنوع شده اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала