قانون جدید سفر به آمریکا برای شهروندان اسرائیلی نیست

© Sputnik / Vladimir Vyatkinقانون جدید سفر به آمریکا برای شهروندان اسرائیلی نیست
قانون جدید سفر به آمریکا برای شهروندان اسرائیلی نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت آمریکا در اسرائیل اعلام کرد : یهودیانی که متولد این هفت کشور هستند از حکم اجرایی دونالد ترامپ مستثنی بوده و می توانند به آمریکا سفر کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای ایران، سفارت آمریکا در تل‌آویو اعلام کرد ، فرمان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره منع ورود اتباع هفت کشور خارجی یهودیان اسرائیلی متولد این کشورها (ایران ، سوریه ، یمن ، سومالی ، لیبی ، عراق ، سودان)را شامل نمی شود.
سفارت آمریکا در تل آویو تاکید کرد یهودیان اسرائیلی متولد این هفت کشور از حکم اجرایی دونالد ترامپ مستثنی هستند و این افراد می توانند به آمریکا سفر کنند.
سفارت آمریکا اعلام کرد:« اگر فردی روادید معتبر سفر به آمریکا داشته باشد ، گذرنامه وی هم مهر سفارت آمریکا خورده باشد و متولد یکی از هفت کشور عراق ، سوریه ، ایران ، یمن ، سودان ، لیبی و سومالی باشد و گذرنامه معتبر از یکی از این کشورها نداشته باشد ، روادید وی باطل نمی شود و همچنان معتبر خواهد بود ».
در این بیانیه آمده است:« ما همچنین درخواست یهودیان اسرائیلی متولد این هفت کشور را که متقاضی دریافت روادید به آمریکا هستند و گذرنامه معتبر سفر به این کشورها را در اختیار نداشته باشند ، بررسی می کنیم ».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала