اعتراض طنزآمیز ایرانی ها به ترامپ در شهرهای مختلف ایالات متحده (عکس)

© REUTERS / Yuri Gripasترامپ: صدور مجدد ویزا برای کل کشورها پس از بازنگری سیاست ها برمی گردد
ترامپ: صدور مجدد ویزا برای کل کشورها پس از بازنگری سیاست ها برمی گردد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از اجرا شدن قانون ترامپ مبنی بر جلوگیری از شهروندان ایرانی برای ورود به خاک آمریکا اعتراضات گسترده ای در کشورهای مختلف دنیا نسبت به وی به وقوع پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، در میان اعتراضات گسترده ایرانی ها عکسهایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان از اعتراض به سبک متفاوتی دارد.

Трамп подписал указ О защите страны от въезда иностранных террористов - اسپوتنیک ایران
ایران در فهرست کشورهای دارای خطر تروریستی برای آمریکا قرار گرفت
در این تصاویر دیده می شود که بعضی شهروندان ایرانی در راهپیمایی خود پلاکاردهایی در دست گرفتند که به زبان فارسی شعاری بر روی آن نوشته شده است.
در بیشتر این پلاکاردها مضامین به زبان فارسی است اما با حروف انگلیسی نوشته شده است.
در بعضی دیگر از این پلاکاردها توهین هایی به ترامپ نوشته شده است که بسیار جنبه طنزگونه دارد. بعضی از این توهین ها حتی در زبان فقط در بین جوان ها کاربرد دارد و شاید بعضی از فارسی زبانان حتی متوجه معنی آن نیز نشوند.

مثلا کاربری در عکسی که در توییتر منتشر کرده است راهپیمایی مردم را در سانفرانسیسکو را نشان می دهد. در میان پلاکاردهایی که در دست مردم است شخصی خطاب به ترامپ نوشته است " دهنت سریس" که مضمون بسیار عامیانه دارد.
و یا شخص دیگری نوشته است که "خاک بر سرت".

این عکس ها که بسیار جنبه طنزگونه دارد واکنش های بسیاری را در شبکه های اجتماعی بدنبال داشت.
شخصی در زیر این پست نوشته است "الان برای اعتراض به قانونی که ترامپ وضع کرد کنفرانس ها رو هم میندازن بیرون امریکا باز دانشجوهای ایرانی مقیم امریکا نمیتونن شرکت کنن."
در این میان نیز بعضی از کاربران شبکه های اجتماعی اقدام به جمع کردن امضاهای مختلف هستند تا این گونه اعتراض خود را بیان کنند.
مثلا شخصی در توییتر نوشته است که "بیاید با امضای این نامه به ترامپ نشون بدیم که ما به لغو ویزا برای ایرانی ها اعتراض داریم"

​این در حالی است که کاربر دیگری تصویری را منتشر کرده است که در آن یک مرد میانسال با گرفتن پلاکاردی که بر روی آن نوشته است پزشک ایرانی (متولد ایران) من را زنده نگه داشت و بدین ترتیب مخالفت خود را با تصمیم رئیس جمهور کشورش اعلام داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала