راستگوترین کودک دنیا (ویدئو)

© REUTERS / Dylan MartinezМальчик с бабочками во время фотосессии в преддверии открытия выставки "Sensational Butterflies" в музее естествознания в Лондоне
Мальчик с бабочками во время фотосессии в преддверии открытия выставки Sensational Butterflies в музее естествознания в Лондоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با نام "راستگوترین کودک دنیا" منتشر شده است، کودکی که به نظر می رسد 5 سال داشته باشد به مادرش می گوید که او را تنها وقتی به او بیسکوئیت می دهد، دوست دارد.

وقتی مادرش میپرسد که مگر در دیگر مواقع من را دوست نداری، او می گوید که نه و فقط وقتی که به من بیسکوئیت میدهی دوستت دارم. در ادامه مادرش به او می گوید که عاشقش است. پسر کوچک پاسخ می دهد که من هم عاشق تو هستم ولی همیشه دوستت ندارم.
بازتاب گسترده این ویدئو و ویدئوهای مشابه در اینترنت تاکید بر موضوع "کمرنگ شدن حقیقت گویی در میان مردم" است. چراکه اگر همیشه حقیقت بازگو شود دیگر کسی از شنیدن صحبت های از ته دل یک کودک متعجب نمی شود. برخی کاربران نوشته اند که این کودک حقیقت را به مادرش گفته و این چیزی است که اکنون در جامعه بزرگسال به ندرت یافت می شود.
با این حال شنیدن حقیقت از زبان کودک همیشه شیرین است و به نظر می رسد که این ویدئو نیز به همین دلیل مورد توجه کاربران اینترنت قرار گرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала