بیهوش شدن مجری محبوب رسانه ملی ایران در برنامه زنده تلوزیونی (ویدیو)

© Fotolia / Mita Stock ImagesДевушка перед телевизором
Девушка перед телевизором - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صبح روز چهارشنبه مجری محبوب رسانه های ملی ایران "رضا رشید پور" در حین اجرای زنده برنامه تلویزیونی بیهوش شد.

به گزارش اسپوتنیک، "رضا رشید پور" محبوب صدا و سیمای ملی ایران و شبکه های اینترنتی بر روی آنتن زنده تلویزیون بیهوش شد. پزشکان علت بیهوشی وی را افت فشار و حمله عصبی مطرح کردند.
پس از فاجعه دردناک پلاسکو، فشار زیادی به مردم ایران وارد شد که شاید اتفاقات این چنینی را بتوان به آن نسبت داد. به گفته ی این مجری که از سوی کاربران لقب خوش بیان و خوش صدای تلویزیون را گرفته است، طی مصاحبه تلفنی که از بخش مراقبت های ویژه با وی انجام شد از صبح چهارشنبه حال مساعدی نداشت. در برنامه "حالا خورشید" وی در حال اعلام خبر تشییع جنازه شهدای آتش نشان بود که ابتدا دست چپ خود را گرفت و سپس به حالت بیهوشی به روی زمین افتاد.
رشیدپور برای مداوا به بیمارستان "بقیةالله" منتقل شد.همچنین روابط عمومی برنامهٔ حالا خورشید گفت که بیهوشی رشیدپور به دلیل افت فشار بوده است و اکنون او را به بیمارستان "بقیه‌الله" منتقل کرده ایم او الان هوشیار است.
همچنین در مصاحبه ای که از وی در بیمارستان گرفته شد، از مردم می خواهد تا از استرس به دور باشند، چراکه استرس بزرگترین دشمن قلب بوده و باعت حمله قلبی می شود.

گفتنی است که رضا رشید پور مصاحبه های جنجالی را با افراد مختلف در صدا و سیمای ملی و همچنین شبکه های اینترنتی انجام داده است. وی که مدتی ممنوع التصوير بود، چندی است دوباره به تلویزیون بازگشته و دومین برنامه خود را بعد از ممنوع التصویری اش با نام "حالا خورشید" روی آنتن می برد. این برنامه صبح های زود و از شبکه سوم سیما پخش می شود.
در یکی از برنامه های این مجری جنجالی که به دنبال افشاگری است با انتقاد از سازمان دولتی و رئیس سابقش، سندی را رو کرده است که شخصی بازنشسته درخواست وام 3 میلیون تومانی از سازمان دولتی می کند و در نهایت به دریافت وام 200 هزار تومانی برای مراسم کفن و دفن درخواست کننده ختم شده می شود. با اینکه وی نام سازمان و یا شخص خاصی را مطرح نکرد اما با جنجال بسیاری همراه بود و کلیپ این برنامه در شبکه های اجتماعی پخش شد و بازتاب گسترده ای به همراه داشت. در نهایت مشخص شد این سند ادعایی رضا رشیدپور در این برنامه زنده، مربوط به نامه طنز یکی از طنزپردازان ایرانی است که در دی ماه سال ۹۲ از طرف "صفر علی ماندگاری" نامه ای جعلی خطاب به "سعید مرتضوی" می نویسد و در خواست وام 3 میلیون تومانی می کند.
از دیگر برنامه های جنجالی او برنامه دید در شب است که با حاشیه های بسیاری همراه بود. از جنجالی ترین قسمت های آن می توان به مصاحبه با "شهرام جزایری" اشاره کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала