تکذیب ارتباط ایران با محموله ی نظامی کشف شده در فرودگاه کیف

© Sputnik / Stringerتکذیب ارتباط ایران با محموله ی نظامی کشف شده در فرودگاه کیف
تکذیب ارتباط ایران با محموله ی نظامی کشف شده در فرودگاه کیف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین ، خبر منتشر شده توسط برخی از رسانه های آمریکایی و اوکراینی در خصوص کشف محموله ی قطعات نظامی به مقصد ایران را تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران ، متن این بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین و تکذیب هرگونه ارتباط با کشف و ضبط محموله نظامی در فرودگاه ژولیانی کی یف به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف اخبار و گزارش‌های منتشره از سوی برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در خصوص کشف و ضبط محموله نظامی در فرودگاه ژولیانی کی یف و ارتباط آن با جمهوری اسلامی ایران را بی اساس و به شدت تکذیب کرده و انتشار چنین اخبار نادرست را باعث خدشه دار شدن فضای حاکم بر همکاریها و مناسبات رو به گسترش بین دو کشور ارزیابی می‌کند.

همانگونه که در متن خبر منتشر شده آمده است هیچ‌گونه سند و یا مدرکی که نشان دهنده تعلق ، انتساب و یا ارسال محموله مورد اشاره به جمهوری اسلامی ایران باشد وجود نداشته و اینکه برچه اساس و شواهدی این محموله به جمهوری اسلامی ایران ارتباط داده شد مشکوک و سوال برانگیز است.

جمهوری اسلامی ایران و اوکراین طی سال‌های اخیر ضمن احترام متقابل به منافع ملی یکدیگر شاهد گسترش مناسبات و همکاری‌های فی‌مابین در زمینه های مختلف بوده و مطمئناً هر گونه مبادلات تجاری ، اقتصادی و… را از مجاری و کانال‌های رسمی پیگیری و انجام خواهند داد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала