ویروس اخاذی « ساتان» برای هکرهای تازه کار

© Fotolia / Artur Marciniecویروس اخاذی « ساتان» برای هکرهای تازه کار
ویروس اخاذی « ساتان» برای هکرهای تازه کار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افرادی ناشناس، سرویس « ساتان» را راه اندازی کرده اند که به کاربران اجازه می دهد بدون هیچ گونه آمادگی حرفه ای ویروس های اخاذ را منتشر کنند.

به گزارش اسپوتنیک، سکرتی آفیرز در این خصوص اطلاع داد.
به گفته ی کارشناس امنیتی که نام مستعارش اکسیلیت ۰۱ است ، سرویس ناشناسی با نام « ساتان» را شناسایی شده است که بر اساس مدل رانسوم وار کار می کند. با کمک آن هر فرد می تواند ویروس هایی را گسترش داده و پول های را از کاربران اخاذی کند. برای این کار کافیست که در سایت ثبت نام کنید، مدل « ساتان» مخصوص به خود را ایجاد نمایید و آنرا پخش کنید و ۳۰ درصد از این در آمد غیر قانونی به منبع اختصاص می یابد.
سرویس مخفی ساختار بسیار ساده ای دارد و با توجه به تمامی مسائل بر کاربرانی تکیه دارد که دانش بسیار بالایی در این زمینه ندارند. این ویروس بر اساس نقشه ی استاندارد کار می کند یعنی فایل هایی را خوانده ، نام آنها را تغییر داده و پخش می کند. ساتان پس از آن از کاربر اخاذی می کند.
خاطر نشان می شود که اینترفیس « ساتان» اجازه می دهد که میزان اخاذی را با توجه به اطلاعات مشخص کرده و در نامه به قربانی می نویسد ، تاریخی را مشخص کرده و پس از آن میزان اخاذی به صورت برنامه ریزی شده افزایش می یابد.
به کاربران این منبع همچنین ترجمه نامه مربوط به اخاذی به انگلیسی یا سایر زبان ها پیشنهاد می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала