انتقاد رییس سابق سازمان سیا به خاطر بازدید از مقر اصلی این سازمان

© REUTERS / Yuri GripasПрезидент США Дональд Трамп
Президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ روز شنبه از مقر اصلی این سازمان در لنگ لی واقع در ساختمان یادبود ماموران سازمان اطلاعات که در حین انجام وظیفه کشته شده اند بازدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک جون برنان که تا روز 20 ژانویه مدیریت سازمان سیای امریکا را برعهده داشت به شدت از دونالد ترامپ رییس جمهور برگزیده امریکا به خاطر بازدید از مقر اصلی سازمان اطلاعات این کشور انتقاد کرد.

ترامپ روز شنبه از مقر اصلی این سازمان در لنگ لی واقع در ساختمان یادبود ماموران سازمان اطلاعات که در حین انجام وظیفه کشته شده اند بازدید کرد. بعد از آن ترامپ در مقابل 400 تن از کارکنان این سازمان به ایراد سخن پرداخته و وعده داد که ایشان حمایت های کامل به عمل آورد. ترامپ به رسانه هاییی که قصد دارند روابط او را با این سازمان برهم بزنند به شدت تاخت.

برنان رییس سابق سیا با خشم می گوید که دونالد ترامپ در مقابل دیوار یادبود افرادی که جان خود را در راه وظیفه گذاشته اند رفتار بدی نشان داد. برنان می گوید که ترامپ باید از خود شرم کند.

ترامپ قبل و بعد از انتخاب به عنوان رییس جمهور امریکا با سازمان سیا ارتباط خوبی نداشت و ماموران این سازمان را به خاطر انتشار اطلاعات محرمانه مورد انتقاد قرار داده بود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала