شام در آسمان تجربه ای کم نظیر(ویدئو)

© REUTERS / Ints Kalninsشام در آسمان تجربه ای کم نظیر(ویدئو)
شام در آسمان تجربه ای کم نظیر(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از تفریحات بشر غذا خوردن می باشد و بسیاری دوست دارند که در رستوران های مختلف غذاهای مختلف را تجربه کنند. اما فارغ از مسئله خوردن غذا گاهی نیاز به هیجان نیز احساس می شود. از تلاقی این دو احساس، مدتی است رستوران هایی به وجود آمده اند که عنوان شام در آسمان را به خود گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، در تبلیغات این نوع از رستوران های پرهیجان آمده است که اگر از صرف غذا در رستوران های معمولی خسته شده اید و دیگر حوصله شما را سر میبرد می توانید به شعب رستوران های زنجیره ای شام در آسمان (Dinner in the Sky) سر بزنید. ساده ترین غذا ها در این رستوران بسیار خوشمزه به نظر خواهند آمد. این رستوران تنها برای 22 نفر جای دارد و پس از نشستن بر روی صندلی هایی که بیشتر شبیه به صندلی وسایل بازی در شهر بازی است شما را تا ارتفاع 55 متر بالا میبرد البته به همراه میز و سایر میهمانان. منظره خارق العاده و هیجان انگیز این رستوران هر بیننده ای را برای صرف شام وسوسه خواهد کرد.
غذا خوردن در آسمان و اینگونه از رستوران ها می تواند یک تیر و دو نشان باشد. هیجان و طعم خوب یک غذای فوق‌العاده را باهم احساس خواهید کرد. شما در صندلی چرخان نشسته اید و آشپز برای شما غذا را آماده می‌کند در حالی تمام شهر و چشم اندازهایش زیر پای شماست. در این حالت احساس فوق العاده ای به انسان دست خواهد داد که غذای خود را حدود 55 متر بالای زمین میل کند.
گفته شده است که تعداد این رستوران در جهان روز به روز بیشتر می‌شود، "آمستردام"، "پاریس"، "بارسلونا"، "مادرید"، "بوداپست"، "بروکسل" و بسیاری دیگر از شهرهای اروپا آماده هستند تا همه علاقمندان را به یک مهمانی متفاوت دعوت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала