نفوذ گسترده ویدئو ژاپنی "خودکار سیب خودکار آناناس" در میان کاربران اینترنتی

© AFP 2023 / Mandel NGANنفوذ گسترده ویدئو ژاپنی "خودکار سیب خودکار آناناس" در میان کاربران اینترنتی
نفوذ گسترده ویدئو ژاپنی خودکار سیب خودکار آناناس در میان کاربران اینترنتی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با توسعه ارتباطات، روند گسترش اخبار و دیگر مطالب و موضوعات در شبکه های اجتماعی با رشد سر سام آوری روبرو شده است.

به گزارش اسپوتنیک، معروف و محبوب شدن مطلب، عکس، ویدئو و یا هرچیز دیگری در شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی، دلیل بر پربار بودن محتوای آن نیست. چه بسا مطالب علمی مفیدی در اینترنیت می توان یافت که انشتار آنها تنها به قول معروف، چند لایک می خورد. در طرف دیگر، موضوعاتی هستند که با این که نه تنها بار مفیدی ندارند، بلکه ممکن است هیچگاه به هیچ دردی هم نخورند و فقط جنبه طنز داشته باشند. ویدئوهای طنز در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب و پرطرفدار هستند ولی تنها برخی از آنها به دلایلی به شدت محبوب می شوند.
ویدئو کاربر ژاپنی "پیکو تارو" با نام "PPAP" نیز جزو آن دسته از ویدئوهایی است که در مدتی است فضای اینترنت را تسخیر کرده است. در این ویدئو با قرار دادن کلمات "Pen"، "Apple"، "Pen" و "Pineapple" با ریتم موسیقی در کنار یکدیگر، جمله "Pen Pineapple Apple Pen" را خلق می شود.
در این ویدئو هنرپیشه طنز ژاپنی به نام کوزاکا دایمائو "Kosaka Daimaō"در ابتدا می گوید که یک سیب دارد و یک خودکار که می شود سیب خودکار "Apple Pen". سپس می گوید که آناناس دارد و خودکار که می شود آناناس خودکار"Pineapple Pen". در نهایت او با قرار دادن کلمات سیب خودکار و آناناس خودکار، کلمه "Pen Pineapple Apple Pen" مخفف "PPAP" را خلق می کند. ویدئو مذکور طی 2 ماه بیش از 37 میلیون بار مشاهده شده است.
نفوذ این ویدئو در میان کاربران جهان به قدری بوده است که داب اسمش های بسیاری با تقلید از این ویدئو در سراسر جهان ساخته شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала