درخواست عمده کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی برای چهارشنبه سوری امسال

© AP Photo / Vahid Salemi, Fileدرخواست عمده کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی برای چهارشنبه سوری امسال از مردم
درخواست عمده کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی برای چهارشنبه سوری امسال از مردم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طی حادثه ای که در ایران رخ داد و منجر به سوختن و فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران شد بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی، به احترام شهدای آتش نشان این حادثه و قدردانی از آتش نشانان درخواست متفاوتی را مطرح نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، در این درخواست آمده است که مردم ایران که بسیار از این حادثه رخ داده متاثر هستند ضمن ادای احترام به شهدای آتش نشان و قدردانی از آتش نشانان دیگر در روز چهارشنبه سوری هر گونه مواد منفجره را تحریم کنند. با این کار هم آتش نشانان بجای آماده باش در خیابان ها می توانند در کنار خانواده خود باشند و هم این مراسم باستانی ایرانی به شکل اصلی خود که همانا جشن و پایکوبی و روشن کردن بوته ی بسیار کوچکی از آتش می باشد باز می گردد.


این حرکت آرامش آتش نشانان را نیز در پی دارد و باعث می شود که آنها در روزهای پایانی آخر سال بیشتر بتوانند کنار خانواده های خود باشند.
طبق آمارهای ارائه شده توسط مدیرعامل سازمان آتش نشانی پایتخت ایران، ۲۴۰ مورد آتش سوزی و ۳ مورد انفجار در چهارشنبه پایان سال شهر تهران رخ داد که در نهایت ۳ نفر مصدوم شدند. همچنین کوچکترین آسیب دیده حوادث چهارشنبه آخر سال، دختری سه ساله بود که دچار قطع انگشت شد.
تحریم مواد منفجره در این روز می تواند نوعی ادای احترام به شهدای آتش نشان و قدردانی از آتش نشانان دیگر باشد و در نهایت سود آن به نفع کل جامعه می باشد.
در فضای اینترنت کاربران بسیاری با انتشار این درخواست در صفحه های خود به حمایت از این طرح پرداخته اند.

Фото опубликовано @saeed.gpop Янв 20 2017 в 12:47 PST

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала