مقایسه خانواده ترامپ و اوباما

© AFP 2023 / Mandel NganПрезидент США Дональд Трамп и его семья на концерте, посвященном предстоящей инаугурации, у мемориала Линкольна в Вашингтон
Президент США Дональд Трамп и его семья на концерте, посвященном предстоящей инаугурации, у мемориала Линкольна в Вашингтон - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در تصویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، کاربران به مقایسه خانواده عیالوار "ترامپ" با خانواده کم جمعیت "اوباما" پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها همچنان بحث دو رئیس جمهور و مقایسه آنها با هم جزو خبرهای جنجالی در شبکه های اجتماعی است. تصاویر متعددی از این دو رئیس جمهور پخش شده است و کاربران نتایج زیادی از آنها گرفته اند. حال پس از مقایسه دو رئیس جمهور باهم، نوبت به مقایسه خانواده های آنان است. در تصویر منتشر شده خانواده "اوباما" دیده می شود. اوباما، همسرش "میشل" و دو دختر او به نام های "مالیا" و "ناتاشا" که به ترتیب 18 ساله و 15 ساله هستند. "اوباما" زاده ایالات متحده آمریکا نمی باشد. او متولد "هونولولو"، مرکز ایالت "هاوایی" و فرزند یک مهاجرکنیایی سیاه‌پوست و یک زن سفیدپوست از اهالی "ویچیتا" در ایالت "کانزاس" است.
در مقابل خانواده کم جمعیت "اوباما" خانواده عیالوار "ترامپ" در عکس دیده می شود. البته ناگفته نماند همسران پیشین او در این عکس غایب هستند و فقط همسر فعلی او "ملانیا" در این عکس حضور دارد.
در عکس منتشر شده، "ترامپ" که زاده بخش "کویینز" در "نیویورک" است به آمریکایی بودن خود افتخار می کند. او به همراه 5 فرزند خود از 3 همسر و 8 نوه در آمریکا ساکن است. در عکس منتشر شده، "ترامپ"، "ملانیا" و پسر 10 ساله آنها، "بارون" دیده می شود. در کنار آنها 4 فرزند دیگر ترامپ به نام های "دانلد"، "جونیر"، "ایوانکا" و "تیفانی" دیده می شوند.

در مقایسه همسران این دو رئیس جمهور گاهی عبارات اهانت آمیز و نژادپرستانه ای نیز گفته می شود. مثلا  گفته می شود "پاملا رمزی تیلور" مدیر یک موسسه غیرانتفاعی در بخش "کلی" در ایالت ویرجینیای غربی در پست فیس بوک خود، هنگام اشاره به بانوی اول آمریکا از عبارت "میمون" استفاده کرده بوده است. او احساسات خود درباره "ملانیا ترامپ"، بانوی اول آینده آمریکا را این طور نوشته بود: "نشاط آور است، که یک بانوی اول با کلاس، زیبا و باوقار در کاخ سفید خواهیم داشت. از دیدن این میمون که کفش پاشنه بلند می پوشد خسته شده ام."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала