سفر به اعماق دریا در آکواریوم «Crocus City Hall» مسکو

© Sputnikسفر به اعماق دریا در آکواریوم «Crocus City Hall» مسکو سمیه پسندیده
سفر به اعماق دریا در آکواریوم «Crocus City Hall» مسکو سمیه پسندیده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیشترین بخش کره زمین زمین با آب شور اقیانوسها پوشیده شده است و آشنایی با اسرار حیات در آب دریاها همیشه برای بشر جالب و هیجان انگیز بوده است. به این بهانه سری به یکی از بزرگترین آکواریوم های شهر مسکو زدیم که در ویدیو نمایش داده می شود.

خبرگزاری اسپوتنیک- در مجموعه تجاری و تفریحی بزرگ و بسیار لوکس «کوروکوس سیتی» شهر مسکو یک آکواریوم جدید و بزرگی تاسیس شده که حدود 5000 گونه مختلف ماهی و آبزیان از سرتاسر جهان را در خود جای داده است. در طبقه اول این آکواریوم انواع آبزیان وحشی مانند کوسه، ماهی ها و صدفهای گوشت خوار و همچنین موجودات زنده از اعماق اقیانوس مانند مرجانهای دریایی، و در طبقه دوم آن گونه های متعلق به آبهای شیرین و رودخانه ای مانند ماهی های زینتی و بسیار نادر، ماهی هایی از ولگا، آمازون و دون جای گرفته اند و البته در طبقه سوم این مجموعه، نمایشگاه جنگلی بسیار زیبایی متشکل از انواع پرندگان و پروانه ها و جانواران جنگلی گردآوری شده است.
مساحت این مجموعه 10 هزار مترمربع است و نه تنها امکان بازدید از این آکواریوم را فراهم می نماید، بلکه در این مجموعه کارگاههای آموزشی آشنایی با موجودات و جانوران دریایی برگزار می گردد و همچنین غواصی در میان تونلهای پیچ در پیچ با عمق بیش از 5 متر نیز امکانپذیر است.
این آکواریوم در منطقه شمال غرب شهر مسکو واقع شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала