کمک پسر 3 ساله ژیمناستیک کار ایرانی برای نجات قلب یک دختر

© Sputnikکمک پسر 3 ساله ژیمناستیک کار ایرانی برای نجات قلب یک دختر
کمک پسر 3 ساله ژیمناستیک کار ایرانی برای نجات قلب یک دختر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پسر 3 ساله ژیمناستیک کار ایرانی "آرات" که لقب کوچولوی شگفت انگیز را گرفته است طی اقدامی توانست مبلغی پول برای نجات جان دختر 9 ساله ای جمع آوری کند.

@dr.hasan.hashemi پيام آرات سه ساله به وزير بهداشت و تقاضاي اون براي الويت قرار دادن براي پيوند قلب مهتاب نه ساله. چون دوريه راه باعث شد اون به خاسته اش نرسه اما امروز به لطف خدا و دوستان همه چيز براي بودن در تهران براش مهيا شد تا اون اماده اين پيوند بشه لطفا همه به صفحه وزير بهداشت برويد و از اين موضوع بهش اطلاع بدهيد يا اگر كسي با او آشناست به ما بگوييد تا اين مشكل حل بشه ٠٩١١٩١١٨٨٧٨) قبلا براي دريافت قلب با او تماس گرفته شد اما چون مسير از روستا به تهران حداقل يكروز طول ميكشيد اون پيوند ميسر نبود، الان مهتاب در تهران به سر ميبرند و قرار شد در جايي ساكن بشوند تا اين پيوند صورت گيرد. چون سن مهتاب نه سال است هم ميتواند شامل اين الويت قرار بگيره. لطفا به پيج دكتر برويد و اين پست را تگ كنيد، همه لطفا يك جوري اين پيام را به وزير بهداشت برسانيد، التماس ميكنم ، تو روخدا 🙏🙏🙏 وقتي بخواهيم قلبي مجددا به تپش بياد بايد يك همدلي بوجود بياد چون ما به تنهايي نميتوانيم ، هر كسي آراتو دوست داره كمك كنه. @dr.hasan.hashemi تو پست دكتر منتظرتون هستيم 🙏 (اين حق مهتاب چون قلبي كه سالها منتظرش بود بخاطر دوريه مسافت از دست رفت و قرار نيست حق كسي ديگر گرفته بشه ، و بنظرم فقر و دوري نميتونه كسيو از الويت دور برسونه، باز هم هر چي حق است ما تابعش هستيم ، چون دوست نداريم حق كسي پايمال بشه.)

Видео опубликовано Arat Hosseini (@arat.gym) Янв 14 2017 в 2:55 PST

به گزارش اسپوتنیک، پدر آرات، "محمد حسینی" در اینستاگرام وی از طرفداران وی خواست تا در یک اقدام خیرخواهانه به سلامت دختری کمک نمایند. او که از بی تفاوتی مسئولان نسبت به گونه مسائل بسیار ناراحت است از مردم خواست تا به "مهتاب" دختری که از بیماری قلبی رنج می برد و توان مالی برای انجام پیوند قلب را ندارد کمک کنند.

در طی چند روز پس از انتشار این کلیپ در اینستاگرام، مردم به کمک این دختر شتافتند و مبلغی پول برای درمان او جمع آوری شد و مسئله اسکان او در تهران نیز حل شد.

"آرات" دوباره در کلیپی با زبان کودکانه خود از وزیر بهداشت درخواست کرد که به کمک مهتاب بیاید و قلب او را دوباره به تپش بیندازد. او از وزیر بهداشت درخواست کرد که مهتاب نه ساله در اولویت قرار بگیرد و هر چه زودتر نسبت به پیوند قلب این کودک اقدام شود. او قبلا بعلت سن پایین در اولویت پیوند بود اما بعلت دوری راه شهرستان محل زندگی او از تهران و مشکلات مالی نتوانست خود را به بیمارستان برساند.




نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала