هدیه باشگاه بارسلونا به برده جنسی سابق داعش (+عکس)

© East News / D.Nakashima/AFLOهدیه باشگاه بارسلونا به برده جنسی سابق داعش (+عکس)
هدیه باشگاه بارسلونا به برده جنسی سابق داعش (+عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
باشگاه فوتبال بارسلونا روز پنج شنبه پیراهن اصلی تیم خود را به یک دختر عراقی که سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد می باشد، هدیه دادند. این دختر 20 ساله به عنوان برده جنسی در اختیار گروهک تروریستی داعش بوده.

به گزارش اسپوتنیک به نقل دبیر مطبوعاتی سازمان حمایت از حقوق یزدی ها، نادیا مراد اولین سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد می باشد که به مشکلات قربانیان تجارت برده می پردازد. او به دعوت دولت این کشور جهت شرکت در کنفرانس به اسپانیا سفر کرد. چهارشنبه هفته گذشته باشگاه بارسلونا برای بازید از این باشگاه از وی دعوت بعمل آوردند.
جوزف ماریا بارتومئو رئيس باشگاه بارسلونا و بازیکنان این باشگاه، که در میان آنها لیونل مسی نیز حضور داشت، به او یک پیراهن این تیم با شماره 10 که نام وی بر روی آن نوشته شده هدیه دادند. جوزف بارتومئو از وی به خاطر آنکه جهانیان را از جنایات داعش بر دوستان، آشنایان و مردم موصل در عراق مردم برای آنچه در آن جهان می گوید در مورد نسل کشی است که ایجاد تروریست مردم موصل در عراق آگاه می سازد قدردانی نمود.
خانواده این دختر عراقی در سال 2014 کشته و او بردگی جنسی داعش درآمد. نادیا بارها مورد تجاوز گروهی قرار میگرفت و او را دوباره به فروش می رساندند. او از سپتامبر 2016 به عنوان سفیر حسن نیت سازمتن ملل انتخاب شد.

​I am honored to be among the lovely team. pic.twitter.com/5rDaWBKf1k

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала