اغلب کودک آزاریها توسط خانواده، قیم و سرپرست وی انجام می شود

© Fotolia / Drubig-photoبچه های خندان
بچه های خندان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه بسیاری از کودک آزاری ها اعلام نمی شود، گفت: بر اساس محل و نوع جراحت، این پدیده شناسایی می شود.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از مهر- مسعود قادی پاشا در خصوص پدیده کودک آزاری گفت: با برسی شکل، محل و نوع جراحت، کودک آزاری ها شناسایی می شود و پس از این تشخیص به مراجع قضایی کمک می کنیم تا کودک آزاری ها پیگیری قضایی شود.

وی افزود: در بسیاری از موارد خانواده اعلام به بچه آزاری نمی کنند بلکه کارشناسان براساس معاینات پزشکی، این مسئله را کشف می کنند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه در  کودک آزاری ادعایی وجود ندارد، گفت: با توجه به اینکه آزار و اذیت کودک توسط خانواده، قیم و سرپرست وی انجام می شود به همین دلیل موارد کودک آزاری اعلام نمی شود.

قادی پاشا در ادامه و با اشاره به قول مدیریت بحران به پزشکی قانونی، اظهار داشت: در بازدید مسئولان سازمان مدیریت بحران از مرکز تشخیص آزمایشگاه کهریزک قولهای مساعدی مبنی بر اختصاص اعتباری برای تجهیز سوله مدیریت بحران مطرح شد و قرار شد ۵۰ درصد هزینه تجهیز سوله مدیریت بحران پرداخت شود.

قادی پاشا با تاکید بر اینکه تجهیز سوله بحران از واجبات است، گفت: تجهیز سوله بحران از واجبات است تا اگر حادثه ای رخ داد مشکلی برای شناسایی قربانیان و احراز هویت نداشته باشیم.

پرداخت هزینه های مواد مصرفی در شناسایی اجساد حادثه منا

وی همچنین از قول دیگر این سازمان در رابطه با هزینه های مصرفی سازمان پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد حادثه منا خبر داد و افزود: قول دیگر مسئولان سازمان مدیریت بحران این بود که هزینه های  مواد مصرفی پزشکی قانونی در حادثه منا پرداخت شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала