روسیه درباره نزدیک شدن گویا خطرناک هواپیما های روسی و امریکایی به یکدیگر در آسمان سوریه: خلبانان ما حرفه ای عمل می کنند

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationوزارت دفاع روسیه: عملیات حلب موجب نجات جان 10 هزار نفر شد، مخالفان میانه رو از تروریست ها جدا شدند
وزارت دفاع روسیه: عملیات حلب موجب نجات جان 10 هزار نفر شد، مخالفان میانه رو از تروریست ها جدا شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرتیپ ایگور کوناشنکوف، سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد خلبانان روسی حرفه ای عمل نموده و تمام تدابیر امنیتی را رعایت می کنند.

کوناشنکوف این مطلب را درپاسخ به بیانیه سرتیپ چارلز کورکوران فرمانده نظامی امریکایی در روزنامه"وال استریت ژورنال" اعلام کرد که گفته بود نزدیک شدن هواپیما های جنگی روسی و آمریکایی به یکدیگر در آسمان سوریه گویا خطرناک است.
کوناشنکوف گفت:" خلبانان روسی بطور منظم به خلبانان آمریکایی و دیگر خلبانان ائتلاف غربی در آسمان سوریه یادآور می شوند که آنها در آنجا تنها و نامرئی نیستند اما ضمنا بسیار حرفه ای عمل نموده و تمام تدابیر امنیتی را رعایت می کنند".
سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه همچنین تأکید کرد در جریان سئانس های منظم ارتباط ویدئویی با وزارت دفاع روسیه درباره مسائل مربوط به رعایت یادداشت درباره جلوگیری از وقوع برخوردها در آسمان روسیه نه از خود ژنرال کورکوران و نه از مقامات پنتاگون چنین شکایاتی را نشنیده است".
کوناشنکوف گفت:" معلوم نیست که بیانات فعلی عقیده صادقانه ژنرال کوکوران هستند یا دولت در حال رفتن امریکا در چارچوب نمایش خداحافظی ضد روسی خود از او و بسیاری از دیگران صرفا بهره برداری می کند".

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала