حداقل فرکانس مجاز ورزش

© Sputnik / Ramil Sitdikovراه رفتن سریع
راه رفتن سریع - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حداقل فرکانس مجاز ورزش مشخص شد.

 دانشمندان  بریتانیایی  حداقل مجاز  فرکانس ورزش  مطابق با  توصیه های  سازمان جهانی بهداشت را  معین کردند. این  تحقیقات در  نشریه EurekAlert! منتشر شده است.

 مشخص شد  که اجرای  توصیه های  وزارت بهداشت  در خصوص  میزان  ورزش هفتگی  برای  پیشگیری  از  مرگ زودرس  و  بیماری های قلب و عروق  و  سرطان کافی خواهد بود.

دانشمندان پس از  متا آنالیز  پژوهش  هایی که طی سال های 2012-1994 انجام شد به این نتیجه  رسیدند.

مطالب جمع آوری شده  حاوی اطلاعات   فعالیت فیزیکی — ورزش —  بیش از  63 هزار و 500 نفر از  نظرخواهی شدگان  در لندن و اسکاتلند  در حد متوسط  سنی 59 سال بود.

در بین این افراد  حدود 14 هزار و 100 نفر  جان سپردند  از جمله 2800 نفر بر اثر بیماری های  قلب و عروق و 2500 نفر  بر اثر ابتلا به سرطان.  تحقیقات نشان داد  که ورزش  ریسک مرگ زودتر از موعد  در بین افرادی که حداقل یکبار در هفته  ورزش کردند در مقایسه با افراد غیر فعال را بطور متوسط  تا 30 درصد  کاهش داده است.

مطابق با توصیه سازمان جهانی بهداشت،  حداقل  فعالیت ورزشی  ضروری برای  جلوگیری از سکته مغزی، دیابت  و بیماریهای قلب و عروق  و سرطان پستان و روده — 600 MET است (MET — نسبت  سطح متابولیسم انسان در زمان  فعالیت فیزیکی  و سطح متابولیسم  وی در زمان آرامش است) که مساوی است با راه رفتن سریع طی  150 دقیقه و یا  دو طی 75 دقیقه.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала