نعیمه قدیمی طراح لباس ایرانی اسلامی در ایتالیا (+عکس)

© Photo / Dolce&Gabannaطرح ساماندهی خانه های مد و لباس در ایران
طرح ساماندهی خانه های مد و لباس در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این روزها شاید نام "نعیمه قدیمی" را به وفور در شبکه های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام شنیده باشید. دختری 26 ساله ساکن ایتالیا که حجاب را نوعی محدودیت نمی داند. با کمی کنکاش در صفحه اینستاگرام او می توان فهمید که بیشترین جمله ای که در زیر عکس های او دیده می شود این است : "مي شود هم محجبه بود و هم خوش تيپ".

شغل او طراحی لباس است و به بسیاری از آکادمی های فشن دیزاین در ایتالیا می رود. او در حال حاضر با یکی از برندهای معروف ایرانی در حال همکاری است. "نعیمه" آرزوی داشتن برندی با نام خودش را در سر دارد چرا که تمام کشورهای اسلامی برندهای لباس های اسلامی مخصوص به خود را دارند اما ایران در این زمینه برندی ندارد که لباس های عروسی و مهمانی محفوظ تولید نماید.
این دختر موفق، تاکنون 197 هزار دنبال کننده دارد، ازدواج کرده است و دو پسر به نام های "عابس" و "فارس" دارد. وی پس از مصاحبه در آیتم های میانی برنامه خندوانه در ایران شناخته و مشهور شد. صفحه او را میتوان با نام mrs.giahi که نام خانوادگی همسر اوست پیدا کرد.

او از کودکی به همراه مادرش به کلاس های خیاطی می رفته است و کم کم به این حرفه علاقمند شده است. در صفحه اینستاگرام او می توان عکس های او را در کنار دوستان و خانواده با پوشش بسیار مدرن و استفاده از رنگ های شاد و در عین حال اسلامی دید. او که حجاب را قلبا قبول کرده است گاهی از رفتارهای نامناسب بعضی از فراد در کشورهای خارجی نسبت به حجاب گله مند است تا جایی که یک ماه به همین علت خانه نشین شده بود. اما اکنون تصمیم گرفته است که به همه دنیا اثبات کند که هم می توان خوش تیپ و خوش لباس بود و هم محفوظ. حجاب نوعی انتخاب است که باید به آن احترام گذاشت.

 

این فرم ایده ال ترین فرم بدنه که ما معمولا تو مانکن ها می بینیمشون و به همین دلیل برای نمایش لباس از این افراد استفاده می‌شه.بلند بودن معیار اقلیمی داره مثلا توی کشور های اروپایی یه خانم بلند یعنی کسی که قدش از۱۷۵بیشتر باشه ولی یه جای دیگه ممکنه ۱۶۵ هم بلند محسوب بشه در نتیجه بلند بودن یا کوتاه بودنتونو با عرف جامعه خودتون بسنجید.اما در مورد ساعت شنی بودن استاندارد وجود داره و اون استاندارد این که: کسانی که عرض شانشون با عرض باسنشون یکی باشه و کمر باریک داشته باشن یعنی دقیقا همون فرم ساعت شنی، در تمام دنیا کسانی که به طور طبیعی همچین فرمی دارن خیلی کم هستند ومعمولا بین سایز سینه وباسن اختلاف وجود داره وجود یک سایز اختلاف (باسن بزرگتر از سینه)هم ساعت شنی محسوب میشه این افراد در انتخاب لباس آزادند و هر چیزی که بخوان رو می تونن بدون محدودیت بپوشن! پ.ن يكى از طرح هاى من براى يك برندى كه قبلاً همكارى ميكردم باهاشون بزودى اعلام ميكنم كى و كجا كارهاى جديدم رو ببينيد🙃😃

Фото опубликовано نَم نَم (نعيمه قديمى) (@mrs.giahi) Дек 10 2016 в 4:57 PST

 

@hejabstyle_brandcenter بزودى در #namnam_design

Фото опубликовано نَم نَم (نعيمه قديمى) (@mrs.giahi) Дек 22 2016 в 1:28 PST

  



نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала