برانکو: نسبت به صداقت بازیکنانمان در قبال باشگاه و هواداران هیچ شکی نداریم

© Fotolia / steevy84توپ فوتبال روی چمن
توپ فوتبال روی چمن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شائبه کم کاری بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس مطرح شده است، خاطرنشان کرد: آن مسابقه که شکست خوردیم بازی دوستانه بود و این مسئله طبیعی بود. ملی‌پوشان ما در شرایط خاصی قرار داشتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکارنیوز-  برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: درگذشت آیت‌الله رفسنجانی را تسلیت می‌گوییم. با اینکه ایرانی نیستم اما اتفاق تلخی افتاده و به‌طور قطع برنامه تمرینی فردا را با مراسم تشییع پیکر ایشان هماهنگ خواهیم کرد تا مشکلی پیش نیاید.

وی تأکید کرد: سایپا روز گذشته 2 بر صفر از حریف خود عقب بود ولی با زدن گل نشان داد که می‌تواند به بازی برگردد. مطمئناً این تیم می‌تواند از بحران خودش را بیرون بکشد و فرکی نیز شخصی است که از دوستان خوب و بزرگ من است و مطمئن هستم این تیم شرایطش در جدول در نیم‌فصل دوم تغییر خواهد کرد.

برانکو افزود: طبیعتاً ترابی که بهترین بازیکن سایپا است، در این مسابقه به میدان نمی‌رود ولی بازیکنان این تیم هرکدام 20 درصد به توانشان اضافه می‌کنند که جای خالی او پر شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عدم جذب بازیکنان جدید باعث نگرانی شده است، گفت: من قبلاً هم گفته‌ام زمان کمی برای گرفتن بازیکنان داریم، اما نمی‌توان این موضوع را یک‌شبه حل کرد. به‌خصوص وقتی که ما بازیکنانی را می‌خواهیم که با باشگاه‌شان قرارداد دارند، تا آنجا که امکان داشته باشد، تیم را تقویت می‌کنیم.

برانکو در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس از ربیع خواه و عملکرد او ناراحت هستند، گفت: ربیع‌خواه 15 هفته بدون اشتباه بازی کرده و شاید فقط یک اشتباه کوچک مقابل فولاد خوزستان مقابل عبدالله ناصری داشت که همان صحنه می‌توانست یک خطا به سود تیم ما باشد. او بازیکنی عاقل و باهوش است که طوری بازی می‌کند که می‌تواند به‌خوبی بازیکن مقابلش را پوشش دهد.او مقابل خسرو حیدری و خیلی از بازیکنان دیگر عملکرد خوبی داشته است.

برانکو در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرار است تیم‌های حاضر در جام جهانی افزایش پیدا کنند و نظر شما چیست، اظهار داشت: طبیعی است که فیفا دلایل خاص خودش را دارد. مربیان می‌دانند که قبل و بعد از جام جهانی چه فشاری به بازیکنانی وارد می‌شود و این می‌تواند یک پوئن برای تیم‌هایی باشد که تاکنون به جام جهانی نرفتند.

وی در مورد شرایط رامین رضائیان برای مسابقه با سایپا، تصریح کرد: نمی‌دانم وضعیت او چگونه است و باید این مسئله را بررسی کنم. رضائیان برای بازی در 90 دقیقه آماده نخواهد بود چرا که بعد از آخرین مسابقه ما عملا فقط یک تمرین داشته است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شائبه کم کاری بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس مطرح شده است، خاطرنشان کرد: آن مسابقه که شکست خوردیم بازی دوستانه بود و این مسئله طبیعی بود. ملی‌پوشان ما در شرایط خاصی قرار داشتند. ما نسبت به صداقت بازیکنانمان در قبال باشگاه، هواداران و خانواده پرسپولیس هیچ شکی نداریم و می‌دانیم آنها همه تلاششان را می‌کنند. به این مسئله هیچ شکی نداریم.

برانکو در مورد اینکه مهدی تاج اعتقاد داشته مصاحبه روز گذشته او جو را آرام کرده و به سعید فتاحی به خاطر اظهاراتی که داشته تذکر داده است، گفت: این مسائل را رها کنید و از سایپا سوال کنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала