ترامپ علیرغم وعده هایش میزبان مسلمانان ثروتمند می شود (ویدیو)

© AFP 2023 / Don Emmertدونالد ترامپ ، وزیر امور خارجه خود را برگزید
دونالد ترامپ ، وزیر امور خارجه خود را برگزید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ رییس جمهور برگزیده ایالات متحده امریکا در کمپین انتخاباتی خود تاکید کرده بود که ورود مسلمانان را به امریکا ممنوع خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از منابع خبری، دونالد ترامپ رییس جمهور برگزیده ایالات متحده امریکا در کمپین انتخاباتی خود تاکید کرده بود که ورود مسلمانان را به امریکا ممنوع خواهد کرد.

با این حال ویدئوی اخیر او به دست روزنامه نگاران افتاده و نشان می دهد که ترامپ شب سال نو در خانه خود میزبان موسس شرکت «داماس گروپ» یکی از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در امارات متحده عربی به نام حسین سجوانی است و برای خانواده اش با چاپلوسی از او تعریف می کند و درباره همکاری با سجوانی در برنامه ترامپ اینترنشنال گلف کلاب صحبت می کند. بعد از سخنان ترامپ درباره اسلام هراسی، نام او را از این کلوپ حذف کرده بودند و شرکای وی در دوبی راجع به گسیخته شدن ارتباطاتشان با ترامپ سخن گفته بودند.

علیرغم اینکه بسیاری معتقدند منافع تجاری ترامپ در خاورمیانه خدشه دار شده است، اما این ویدئو نشان می دهد که اوضاع آنقدرها هم بد نیست.

طی این هفته سجوانی به ان بی سی نیوز گفته بود که قصد دارد کار با سازمان ترامپ را بعد از احراز کرسی ریاست جمهوری توسط دونالد ترامپ ادامه دهد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала