تلفات سنگین داعش در غرب تدمر

© Sputnik / Michael Alaeddinتلفات سنگین داعش در غرب تدمر
تلفات سنگین داعش در غرب تدمر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
منابع میدانی از درگیری‌های بسیار شدید در حومه غربی دمشق و تلفات سنگین تروریست‌های داعشی در غرب تدمر خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، یک منبع میدانی گفت درگیری‌های بسیار شدیدی از صبح امروز تا این لحظه در روستاهای «وادی بردی» در حومه غربی دمشق میان ارتش سوریه و تروریست‌های تکفیری به ویژه در محور شهرک «بسیمه» در سایه فروپاشی صفوف تروریست‌ها و فرار شمار زیادی از آنها جریان داشته است.
به گفته این منبع،‌نیروهای ارتش سوریه،‌مقر عبدالله الدالاتی یکی از سرکردگان گروه الجیش‌الحر را در بسیمه منهدم کردند، ارتش سوریه همچنین مرکز پزشکی سیار گروه‌های تروریستی را در شهرک«عین الخضره» و تجمعات تروریست‌ها در «الزینه، عین الخضره، دوار النمل، دیرمقرن و الجرود و الفیجه» در غوطه غربی دمشق هدف قرار داد.
نیروهای ارتش سوریه همچنین گروهی از تروریست‌ها را در راه «عین الفیجه-عین الخضره» در کمین خود گرفتار کرده و همه آنها را به هلاکت رساندند.
عملیات نظامی ارتش سوریه در منطقه وادی بردی در حومه غربی دمشق برای سیزدهمین روز پیاپی ادامه دارد، چرا که گروه‌های تروریستی با مفاد ابتکار غیرنظامی دولت سوریه که برای کمیته مذاکرات فرستاد، مخالفت کرده‌اند، این ابتکار بر ضرورت اخراج تروریست‌های خارجی به شهر ادلب در شمال سوریه و ساماندهی وضعیت افراد مسلحی که از اهالی این مناطق هستند، تاکید می‌کند.
این در حالی است که دمشق برای یازدهمین روز پیاپی با بحران آب روبرو است، چرا که تروریست‌ها با قطع آب از منبع اصلی آن در الفیجه، ساکنان پایتخت را از آب شرب محروم کرده‌اند به همین سبب مردم از ارتش خواسته‌اند هر چه زودتر کار تروریست‌ها را یکسره کند.
از حومه حمص هم خبر می‌رسد که جنگنده‌های ارتش، مواضع تروریست‌های داعشی را در مناطق «جزل وشاعر ومهرطان والبویضنة الغربیة والبیارات» در غرب تدمر به شدت بمباران کردند، همچنین مقر ارتباطات داعش و یک بیمارستان سیار آنها که 44 مجروح داعشی در آن بودند، منهدم شد.
این در حالی است که رسانه‌های حامی گروه‌های تروریستی به هلاکت یکی از فرماندهان امنیتی داعش ملقب به ابوحمزه ریاضیات در شهر الرقه اعتراف کرده‌اند.
این رسانه‌ها، ابوحمزه ریاضیات را مرد شماره دو داعش عنوان کرده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала