پیام تبریک ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiپیام تبریک ولادیمیرپوتین، رئیس جمهور روسیه به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی
پیام تبریک ولادیمیرپوتین، رئیس جمهور روسیه به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه سال نو میلادی را به مردم روسیه تبریک گفت.

هموطنان محترم و دوستان گرامی!
سال 2016 رو به پایان است. سال 2016 سال سخت همراه با مشکلاتی بود، اما رویارویی با این مشکلات منجر به متحد شدن ما و بدست آوردن نیروی مضاعف شد، به ما نشان داد که ما قادر به انجام بسیاری از کارها می باشیم و به ما نیروی بیشتری برای حرکت به جلو داد.
مهم این است که ما ، قدرت و کشورمان را باور داریم. ما همواره همراه با موفقیت کار می کنیم و به بسیاری از خواسته هایمان می رسیم. من می خواهم صمیمانه از شما به خاطر پیروزی و موفقیت، به خاطر درک و حمایت و به خاطرحس نگرانی واقعی برای روسیه تشکر وقدردانی کنم.
ما کشوری بزرگ و منحصر به فردی داریم. ما را نگرانی و شادی های مشترک به یکدیگر پیوند می دهد و سنت قدیمی جشن سال نو درکنار خانواده با آرزوی بهترین ها، ما را به یکدیگر نزدیک می کند.
اما امروز همه در کنار خانواده هایشان جشن نمی گیرند، بسیاری از هموطنان ما از جمله کسانی که برای تامین امنیت روسیه در جاهای مختلف درزمین، هوا و دریا، در بیمارستانها و بسیاری دیگر به خدمت رسانی مشغول هستند، در کنار خانواده هایشان حضور ندارند، برای تمامی آنان بهترینها را در سال نو آرزو دارم.
دوستان عزیز، ما مشتاقانه منتظرهستیم که ساعت کرملین به صدا در بیاید، ما گذر زمان و نزدیک شدن سال نو را حس می کنیم، این حس فقط دراین دقایق شگفت انگیز که همه آنرا دوست دارند احساس می شود.
جشن سال نو دارای رمز و رازهای خود می باشد، هر یک از ما درشب سال نو می توانیم معجزه کنیم. برای این امر باید پدر و مادر را دوست داشت و از آنها تشکرکرد، به کودکان و خانواده عشق ورزید و مراقبت کرد، به همکاران خود احترام گذاشت و دوستی را حفظ کرد، از حقیقت و عدالت دفاع کرد و به کسانی که منتظر کمک ما هستند کمک کرد.
امیدوارم تمام آرزوها، آرزوهای ناب و خوب برآورده شود. امیدارم در تک تک منازل شادی و عشق حکمفرما باشد.
با آرزوی صلح و رفا برای مهین بزرگ ما، بار دیگر برای شما آرزوی شادی، سلامتی و تندرستی دارم.
سال نو مبارک.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала