پرداخت پول در ازای سکونت: هفت شهری که مردم در ازای سکونت در آنجا پول دریافت می کنند

© Fotolia / Chad Zuberکشف منابع عظیم نفتی در آلاسکا
کشف منابع عظیم نفتی در آلاسکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کمتر کسی می داند که در جهان شهرهایی وجود دارند که به دلایلی محتاج آن هستند که مردم در آنجا سکونت کنند. در ازای زندگی و کار مبلغ وسوسه کننده ای پیشنهاد می شود.

برای رفع شک و شبهه در این خصوص « اسپوتنیک" به نقل از AdMe.ru فهرست 7 شهر را معرفی می کند که رسیدن به آرزوی افراد را ممکن می سازد: زندگی در یک فضای دیگر، سیر و سیاحت و دریافت پول در ازای آن.

 

  • 1- دیترویت، میشیگان، آمریکا

شهر « دیترویت» آمریکا « پاریس غرب» و « پایتحت خودروسازی ایالات متحده» نامیده می شد که طی نیمه دوم قرن بیستم در حالت راکد باقی ماند. این شهر سعی می کند افتخار گذشته را احیا سازد. بدین منظور، دولت آمریکا برنامه جدید «Challenge Detroit» را طراحی کرده است که به هریک از کارگران متخصص در انواع رشته ها که مایل به زندگی و کار در آنجا باشند 2500 دلار پرداخت می کند.

© Flickr / Ian Freimuthدیترویت
دیترویت - اسپوتنیک ایران
دیترویت

 

 

  • 2- ایالت آلاسکا، آمریکا

اگر شما زمستان و مناظر برفپوش، ریتم آرام و بی شتاب زندگی را دوست دارید، زندگی در آلاسکا می تواند برای شما لذت بخش باشد. یک صندوق ویژه دولتی برای افرادی وجود دارد که در ازای کار و زندگی در منطقه شمال که جمعیت آنجا دائما کاهش می یابد، پول پرداخت می کند. یگانه شرط: زندگی در آلاسکا طی یکسال است.

© Flickr / Ted McGrathایالت آلاسکا
ایالت آلاسکا - اسپوتنیک ایران
ایالت آلاسکا

 

 

  • 3- شهر « ساسکاچوان» کانادا

این شهر پیشنهاد جالبی برای جوانان فارغ التحصیل (سال 2010 به بالا) را طرحریزی کرده است. به جوانانی که هنوز برنامه کار و زندگی خود را مشخص نکردند 20 هزار دلار پرداخت می شود تا طی 7 سال در آن شهر زندگی و کار کنند.

 

 

 

  • 4- آبشار نیاگارا، ایالت نیویورک آمریکا

یک پیشنهاد دیگر که به نظر غیرواقعی می رسد — زندگی در یکی از زیباترین و شگفت آور ترین نقاط جهان و دریافت پول در ازای سکونت در آنجا. دولت 7 هزار دلار به فارغ التحصیلانی می دهد که طی 2 سال در شرکت ها و کارخانه های نزدیک آبشار نیاگارا کار کنند.

 

 

  • 5- پونگا، آستوریا، اسپانیا

این قصبه زیبا در اراضی شمال — شرق اسپانیا ، یکی از قدیمی ترین قصبات کشور است. دولت برای جلب جوانان و « جان بخشیدن» به اقتصاد آنجا ، 3 هزار یورو به هر خانواده جوانی می دهد که برای زندگی به آنجا نقل مکان کند. بعلاوه در ازای تولد هر فرزند 3 هزار یورو به خانواده پرداخت می شود. همه جوانان از شانس زندگی در محلی بسیار زیبا و پاک از نظر محیط زیست برخوردار می شوند.

 

 

  • 6- اوترخت، هلند

هلند به دلیل آزمایش های اجتماعی در دنیا مشهور است. باید دید پیشنهاد کمک مالی به میزان 1000 یورو به هر یک از ساکنان شهر چه تأثیری خواهد داشت؟ این هم یکی از آزمایشات اجتماعی هلندی است.

 


  • 7- کرتیس، نبراسکا، آمریکا

احتمالا هر شخصی شده یکبار در زندگی نظر خود را در باره شهر خود و مقامات شهری بیان کرده است. در « کرتیس» قطعات زمین برای ساخت خانه را بطور رایگان و در عوض ایده خوب و کمک در توسعه و تکامل زیرساخت و عرصه فرهنگی شهر در اختیار علاقمندان به این طرح می گذارند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала