شویگو: تعداد نیروهای مخالف دمشق که توافقنامه صلح را به امضا رساندند، به بیش از 60هزار نفر می رسد

© Sputnik / Alexei Druzhininشویگو: تعداد نیروهای مخالف دمشق که توافقنامه صلح را به امضا رساندند، به بیش از 60هزار نفر می رسد
شویگو: تعداد نیروهای مخالف دمشق که توافقنامه صلح  را به امضا رساندند، به بیش از 60هزار نفر می رسد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد، اپوزیسیون مخالف سوریه که تفاهمنامه صلح در مورد آتش بس را با دولت این کشور به امضا رسانده اند، تعداد آنان به بیش از 60 هزار نفر میرسد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی شویگو وزیر دفاع روسیه اعلام کرد، اپوزیسیون مخالف سوریه که تفاهمنامه صلح در مورد آتش بس را با دولت این کشور به امضا رسانده اند، تعداد آنان به بیش از 60 هزار نفر میرسد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه درباره تفاهمنامه گفت، سه سند به امضای طرفین رسیده که سند اول شامل آتش بس بین نیروهای اپوزیسیون ودولت سوریه ، سند دوم مجموعه اقدامات لازم در رابطه با نظارت بر آتش بس و سومین سند آمادگی برای شروع مذاکرات صلح در خصوص حل وفصل بحران سوریه می باشد.
تعداد 62 هزارنفر، نیروی اصلی مخالف دولت سوریه را تشکیل می دهند. شویگو در دیدار با رئیس جمهور روسیه گفت: در طی دو ماه، ما بیشتر زمان خود را صرف مشخص کردن بر روی نقشه که قبلا از شرکای آمریکایی خود در خواست کرده بودیم مبنی بر قدرت اصلی نیروهای اپوزیسیون شد

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала