با خرید کالای ایرانی رایگان به جزیره کیش سفر کنید

© AP Photo / Xinhuaیک استرالیایی در بخت آزمایی برنده جزیره ای در آقیانوس آرام شد
یک استرالیایی در بخت آزمایی برنده جزیره ای در آقیانوس آرام شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تشریح جشنواره (همام) همت ملی، اقتصاد مقاومتی از جوایزه این طرح از جمله ۱۰۰۰ تور رایگان به همراه اقامت سه روزه در کیش با خرید کالاهای ایرانی و اشتغال زایی برای ترویج سفر با مولفه‌های صحیح گردشگری خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تسنیم- محمد محب خدایی ، درباره جشنواره (همام) اظهار داشت: این جشنواره در راستای شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» با ترویج سفر در زمینه اشتغال زایی و ترویج کالاهای ایرانی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراحل اولیه جشنواره (همام) از میلاد پیامبر آغاز شده است، درباره چگونگی شرکت در این جشنواره توضیح داد: در حال حاضر مراحل ثبت نام شرکت‌ها است و هیچ هزینه ای نیز از طرف این شرکت ها و در ادامه مردم برای حضور در این جشنواره نیاز به پرداخت ندارند و کار بازاریابی آن را نیز سازمان منطقه آزاد کیش انجام می‌دهد و همه این کارها برای تشویق جهت خرید کالاهای ایرانی و جلوگیری از خروج ارز است، همچنین فرهنگ سفر نیز با مولفه‌های صحیح گردشگری گسترش باید.

خدایی با بیان اینکه هم اکنون بیشترین تولیدکنندگان برند ایرانی در جشنواره (همام) از صنایع غذایی هستند و در ادامه صنایع دیکی همچون خودرو نیز به لیست این طرح اضافه خواهد شد، گفت: در حال حاضر روند ثبت نام از تولیدکنندگان برند ایرانی در حال انجام است و در آینده ای نزدیک لیست نهایی محصولات برای مردم و همچنین زمان قرعه کشی از طریق رسانه‌ها و تیزرها اعلام خواهد شد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: در جشنواره (همام) هر کسی که کالای ایرانی خرید کند و یا خرید کالاهای ایرانی آنها بیشتر باشد و در نهایت به اشتغالزایی کمک کرده باشد، امتیاز بیشتری کسب خواهد کرد و جوایز این جشنواره نیز 1000 تور رایگان به همراه اقامت سه روزه در کیش است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала