خطای 15 میلیون دلاری

© Sputnik / Natalia Seliverstovaدلار
دلار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فقیر هندی از حساب 15 میلیون دلاری برخوردار شد.

 به  گزارش نشریه  The Financial Express  یک زن هندی فقیر ساکن شهر « مراتخ»  از  نارندرا مودی، نخست وزیر هند درخواست کرد به  او بگوید با  یک میلیارد روپیه (15 میلیون دلار)  که اشتباها به حساب او واریز شده است چکار کند.

شیتال یاداو (Sheetal Yadav) در کارخانه در بخش بسته بندی  کار می کند و 5 هزار روپیه (73 دلار)  در ماه دریافت می کند.  18 دسامبر وقتی داشت از حساب خود پول  برمی داشت متوجه شد که  تقریبا یک میلیارد روپیه  به حسابش واریز شده است.  این زن  باورش نشد و از  شخص دیگری که در صف ایستاده بود تقاضا کرد  مبلغ توی حسابش را بخواند — (999999394). او نیز گفت که جنین مبلغی در حساب اوست.  یاداو بسراغ یک عابر بانک دیگر رفت و در آنجا نیز همان رقم نشان داده شد.

  یاداو به بانک رجوع کرد  ولی درخواست او را  نپذیرفتند.  به وی پیشنهاد کردند روز بعد دوباره سری به بانک بزند.  وقتی او به بانک رفت، کارمندان بانک بهانه دیگری برای رد  تقاضای او  عنوان کردند.  پس از آن،  یاداو و شوهرش تصمیم گرفتند نامه ای  به نخست وزیر کشور  بنویسند و از او درخواست مشورت کنند.  زیرا چنین مبلغی نمی تواند در حساب  او باشد.  سقف حساب او می تواند مبلغی حدود  50 هزار روپیه  (740 دلار) باشد. زن هندی از مودی خواست  به حل این مسأله کمک کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала